Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 Er blitt strippet og tøyd x 2, akupunktur x 2, sterk mat, klyx, sex, turgåing osv.... men ingen ting skjer. Ikke en gang kynnerer kan jeg skryte av! Men er veldig moden og 3 cm åpning! Denne frøkene kommer nok akkurat når det passer henne selv! Men må innrømme at jeg venter nå ja! De har jo kommet 14 og 10 dager før termin tidligere! Er i dag på dag -4, føder jeg ikke innen tirsdag morgen, blir det Riksen og ikke Føderiket som planlagt for meg:-( Å jordmoren min som har vakt i helgen!!!!!!!!!!!!!! Snille jenta mi, kom nå!!!!!!!!!!!!!!!!!
vier5 Skrevet 29. januar 2011 #2 Skrevet 29. januar 2011 Har ingen råd, men er selv i "prøve-å-få-fortgang-modus". Har 3 dager til termin, har ikke turt å bli strippet, har heller ikke prøvd sex, men tenkte kanskje å prøve det i morgen. Sammen med utprøvde ting som klyx, sterk mat, tur og varm melk, smør og kanel. Vel og merke hver for seg, men på samme dag....... Har født 1 og 10 dager før termin tidligere, men har hørt om flere 3.gangsfødende som likevel har gått både 13 og 14 dager over termindato..... Ønsker deg lykke til, og at du føder i løpet av helgen
puskiluska Skrevet 29. januar 2011 #3 Skrevet 29. januar 2011 Gå i trapper! Har hørt at det har satt i gang fødsel for en del! Lykke til!
2tettebabyer Skrevet 29. januar 2011 #4 Skrevet 29. januar 2011 fin rumpe får man hvertfall av å gå mye i trapper ;-) hehe... var akkuart som deg sist, prøvde alt, og 11 dager over så kom hun.. tippe hun hadde kommet 11 dager over om jeg ikke hadde gått i trapper, fått nåler og blitt strippet og :-) hehe det siste krampetrekket kan jo være lakserolje, men vil vel ikke anbefale det..... lykke til :-)
Lille- MO Skrevet 29. januar 2011 #5 Skrevet 29. januar 2011 søsteren min prøvde også alt, og det eneste som hjalp henne var å drikke 1 glass rødvin. etter glasset tok det 6 timer, så var ungen ute;)
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 29. januar 2011 #6 Skrevet 29. januar 2011 Også hørt dette med rødvin at det hjelper MANGE! Drikk lakrisrot te er og et råd.. eller mange kopper bringebærblad te... et gammel kjerringråd (effekt ikke dokumentert ) kok egg, og drikk vannet eggene koker i.. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå