Gå til innhold

Hm...hva skal jeg prøve nå da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er blitt strippet og tøyd x 2, akupunktur x 2, sterk mat, klyx, sex, turgåing osv.... men ingen ting skjer. Ikke en gang kynnerer kan jeg skryte av!

Men er veldig moden og 3 cm åpning!

Denne frøkene kommer nok akkurat når det passer henne selv! Men må innrømme at jeg venter nå ja! De har jo kommet 14 og 10 dager før termin tidligere!

Er i dag på dag -4, føder jeg ikke innen tirsdag morgen, blir det Riksen og ikke Føderiket som planlagt for meg:-(

Å jordmoren min som har vakt i helgen!!!!!!!!!!!!!! Snille jenta mi, kom nå!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen råd, men er selv i "prøve-å-få-fortgang-modus". Har 3 dager til termin, har ikke turt å bli strippet, har heller ikke prøvd sex, men tenkte kanskje å prøve det i morgen. Sammen med utprøvde ting som klyx, sterk mat, tur og varm melk, smør og kanel. Vel og merke hver for seg, men på samme dag.......

Har født 1 og 10 dager før termin tidligere, men har hørt om flere 3.gangsfødende som likevel har gått både 13 og 14 dager over termindato.....

Ønsker deg lykke til, og at du føder i løpet av helgen :)

Skrevet

Gå i trapper! Har hørt at det har satt i gang fødsel for en del! Lykke til!

Skrevet

fin rumpe får man hvertfall av å gå mye i trapper ;-) hehe... var akkuart som deg sist, prøvde alt, og 11 dager over så kom hun.. tippe hun hadde kommet 11 dager over om jeg ikke hadde gått i trapper, fått nåler og blitt strippet og :-) hehe

det siste krampetrekket kan jo være lakserolje, men vil vel ikke anbefale det.....

lykke til :-)

Skrevet

søsteren min prøvde også alt, og det eneste som hjalp henne var å drikke 1 glass rødvin. etter glasset tok det 6 timer, så var ungen ute;)

Skrevet

Også hørt dette med rødvin at det hjelper MANGE! Drikk lakrisrot te er og et råd.. eller mange kopper bringebærblad te...

et gammel kjerringråd (effekt ikke dokumentert ;) )

kok egg, og drikk vannet eggene koker i..

Lykke til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...