Tante_Esel Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #2 Skrevet 29. januar 2011 dytter i haap om aa se hva du svarte aurora =0)
2tettebabyer Skrevet 29. januar 2011 #3 Skrevet 29. januar 2011 jeg vet ikke om det er et fasit svar på dette, men det jeg har hørt er at hvis det er en gammel sjel tar den plass i kroppen under fødsel, men er det en ny sjel så er den der fra unfangelsen.... var mannen min som sa dette, og han er alternativ og har lang erfaring i "miljøet" , men som sagt vet ikke om det finnes flere "teorier"
Hedda39 Skrevet 29. januar 2011 #4 Skrevet 29. januar 2011 Adine: Det var ei som sa til meg en gang at når jeg blir gravid så vil jeg få kontakt med sjelen med en gang siden det vissnok er en veldig lys sjel som skal komme til meg. Hun sa det var en gammel sjel som skal til oss. Så jeg vet ikke om det stemme. Kan jo være som du over skriver også???? PS: Håper vi har en sjel boende hos nå AdineXXXXXX fingrene!!!!!!! Fikk du meld min om at jeg har ømme pupper. Litt hard/ øm i magen også,.... åååå jeg vil jeg vil jeg vil ;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå