Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 Får ikke svart på første innlegget.. Jenta mi er akk 16 mnd. På hs sa de at det gikk an å ta kontakt med fysio hvis hun ikke hadde sluppet seg innen en mnd.Går og leier med en hånd nå. Noen andre som har vært til fysio av samme grunn?
lillelamm Skrevet 11. februar 2011 #2 Skrevet 11. februar 2011 hei. har to jenter med 13,5 mnd mellom dem. eldste jenta akte på rompa og begynte ikke å gå før hun var rett over halvannet år. gikk til fysioterapi fordi hun akte på rompa. de så helst at hun krabbet. dette pga av at hun skulle styrke muskler i mage og rygg. hun ville ikke krappe. så fysioen hadde ingen effekt. jente nr to ble jammen meg rumpeaker hun og....hun kan krabbe men foretrekker å ake på rumpa. gått litt til fysioterapi pga av det. hun har ingen effekt av fysioen. begge har utviklet seg fint, bare i sitt eget tempo. hun er nå 16 mnd. hun kan ikke gå, men går langs bord å sofa å sånt. fikk beskjed av fysio om at det ikke er hastverk med å gå, men det er best de krabber osv. eldste jenta som begynte å gå sent..... er som alle andre barn..... hadde ikke bekymret meg i det hele tatt. jeg hadde hele roen med begge to. og nøt egentilig at de ikke hadde hastverk. for den tid kommer.....at du får det travelt....nyt småbarnstiden.
Sistah*G07*J09* Skrevet 14. februar 2011 #3 Skrevet 14. februar 2011 har ikke noen erfaring med fysio, men ville bare fortelle om vår førstemann som ikke slapp seg før han var 20,5mnd! var aldri noe snakk om fysio e.l. på helsestasjonen han krabbet helt perfekt, å hadde vel bare funnet ut at dette var mye mer effektivt enn å gå han har alltid vært ett rolig og forsiktig barn, nå er han en perfekt 3,5åring som ikke har noen fysiske begrensninger. Tvert i mot Så bare ta det med ro, det kommer når det kommer. Så lenge du ser at hun går normalt når hun støtter seg på noe, så hadde ihvertfall ikke jeg bekmymret meg noe særlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå