håpefull *er mamma* Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 Idag er det 4 dager igjen av 1. trimester, så nå håper jeg det er rimelig sikkert at det går bra ;-) Har tenkt mye på dere her inne, og all den støtten jeg har mottatt i berg-og dalbanen jeg har vært i under mine forsøk. For det er jo det ;-) Har ikke vært her inne siden jeg ble gravid, for jeg har måttet skåne meg fra dårlige nyheter, for å ikke bli så bekymret selv. Her inne deler man jo alle gleder og sorger ;-) Kanskje jeg kommer mer innom nå, og ser hvordan det går med dere. Ønsker alle her inne, nye som gamle, all lykke ;-)
TanteTroll Skrevet 29. januar 2011 #2 Skrevet 29. januar 2011 Takk for det:-) Lykke til videre med svangerskapet!
Tante_Esel Skrevet 29. januar 2011 #3 Skrevet 29. januar 2011 "suger til seg babystøv" tuuusen takk og masse lykke til videre!!!
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 29. januar 2011 #4 Skrevet 29. januar 2011 Takker for babystøvet Lykke til videre med svangerskapet
MK73 Skrevet 29. januar 2011 #5 Skrevet 29. januar 2011 Sånt liker vi ;-) Lykke til med den voksende magen - håper dere koser dere masse!
lillehare Skrevet 3. februar 2011 #6 Skrevet 3. februar 2011 Hei Håpefull Har sett lenge etter deg! gratulerte deg før jul, men fikk respons der. Forstår du har vært distansert. Har gjort det samme selv, man får noen unødvendige bekymringer av å lese for mye her.... Men tenk, dere har klart!!! Åhhh, synes det er så supert at det endelig ble din tur? Har du vært på ul? Vet du hvor mange det blir eller? blir svært spennende å følge deg! Jeg sliter fælt med kynnere, vond rygg og ribb beina føles helt knust. Må på regelmessige tilvekstkontroll pga at den lille er litt større enn gjennomsnittet sier de, men det jevne seg ut også. Har termin om nøyaktig 5 uker! Permisjonen starter om 2! Alt har gått så altfor fort, så du må love meg at du koser deg og nyter hver dag i svangerskapet Håper å høre fra deg snart! Klem
Gjest Skrevet 3. februar 2011 #7 Skrevet 3. februar 2011 Så kjekt at du er kommet så langt! Et svangerskap går så utrolig fort, håper at du koser deg med magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå