Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 Her blir det hjemmelaget pizza, nam Gleder meg allerede :-P
Alida*Englebarn Skrevet 29. januar 2011 #2 Skrevet 29. januar 2011 Fant noe deilig i butikken i går, Hvetekjærner med basilikim og tomat, som skulle varmes, puttes mellom to tortilla og litt ost og stekes svakt i panna,,,,det er mer som snacs:-) Nam nam
lille_me85*Fødeklar* Skrevet 29. januar 2011 #3 Skrevet 29. januar 2011 Skal lage noe lett til middag, kanskje grøt. Men til kvelds skal vi ha wok!! Min favoritt!!
Hermine87 Skrevet 29. januar 2011 #5 Skrevet 29. januar 2011 Vi skal ha indrefilet med onvsbakte poteter:D NAM!
fox`y Skrevet 29. januar 2011 #6 Skrevet 29. januar 2011 Hær blir d stor kalkun m/ potet,gr.saker,waldorfsalat,rødkål,fløtesaus og potetgull:) Is å eplekakemuffins t dessert:) Å snop og poppcorn til kvelds:) Mamma og pappa kommer så d blir koselig
pregnant87 Skrevet 29. januar 2011 #7 Skrevet 29. januar 2011 Sniker meg innom fra 3. trimester, her blir det baguett med ost, skinke og diverse, mmm
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 29. januar 2011 Mmmmm, kjenner jeg blir sulten av å lese om all denne deilige maten, hehe :-P
bamsemomsen Skrevet 29. januar 2011 #9 Skrevet 29. januar 2011 vi skal til svigermor og fsvigerfar på biff i dag
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 29. januar 2011 #10 Skrevet 29. januar 2011 Spiser alene i dag, saa det blir grov landgang med philadelfia, kokt skinke, tomat, agurk, ruccula og avocado. Sunt i allefall.
Kristin43 Skrevet 29. januar 2011 #11 Skrevet 29. januar 2011 Hi, Hi - alene jeg også. Har nettopp handlet inn Fjorland:-) det hadde jeg egentlig ikke trodd jeg skulle gjøre
Ays73 Skrevet 29. januar 2011 #12 Skrevet 29. januar 2011 Blir biff, kyllingfilet, ris, gratinerte poteter og salat her i dag Må innrømme at det eneste som frister meg om dagen er kokt tør ris. Kjedelig men det eneste som jeg ikke blir kvalm av. Skal innrømme at risgrøt som noen skulle ha her fristet faktisk veldig Likte denne tråden med innspill om hva man spiser, da det ikke er så mye som frister for tiden så falt risgrøten i smak Det tror jeg det blir her i morgen (Litt av en søndagsmiddag:P)
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 29. januar 2011 #13 Skrevet 29. januar 2011 Åja, det er bra med middagstips! Det er så vanskelig å finne på ting, føler vi spiser det samme hver dag selvom vi ikke gjør det. Vi var nettopp på kafé og spist toast med salat til, så vi spiser bare kvelds, orket ikke finne på noe eller å lage noe.
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 29. januar 2011 #14 Skrevet 29. januar 2011 Skal lage noe jeg ikke har laget på år og dag, og som verken min kjære eller dattera vår har smakt, så dette blir gøy. Vi kalte det kalde pølser da jeg var liten, men så på hellstrøm at han kalte det kalde vårruller, som kanskje beskriver det bedre. Iallefall så er det rispapir dyppet i varmt vann for å få dem myke. Inni har vi salat, mais, reker og/eller svinekjøtt stekt i soyasaus, og glassnudler, så dypper vi da vårrullen i soyasaus:)
3mirakler Skrevet 29. januar 2011 #15 Skrevet 29. januar 2011 Bakt potet med bacon,skinke, mais,løk, kryddersmør og rømme
morromor Skrevet 29. januar 2011 #16 Skrevet 29. januar 2011 mmmmm,.. mye gode middagstips her. Jeg får besøk og skal lage asparges med eggesmør og skinke til forrett, til hovedrett er det smørdampa savoykål, gullerøtter, kålrabi, smørdampa torsk ( legger bare fisken oppå grønnsakene å smørdamper sammen. bakt potet og rømme. desserten er fruktsalat. så håper .dette blir bra..
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #17 Skrevet 29. januar 2011 Mange gode middagstips jeg vil prøve ut
snuppene 09 og 11 Skrevet 29. januar 2011 #18 Skrevet 29. januar 2011 mannen har handlet inn til biff m/fløtegratinerte poteter :-) bare synd den ikke blir blodig for min del da.. gjennomstekt er litt kjedelig... men gleder meg til middag :-) tror jeg må ha bakt potet en dag.... det frister :-)
Maia&Mathias <3 Skrevet 29. januar 2011 #19 Skrevet 29. januar 2011 Ja, den bakte poteta frista VELDIG!!! Kanskje vi må ha den til middag til uka en gang ihvertfall neste helg! I kveld skal vi ha svin indrefilet, pommes noisette (kulepoteter), wok grønnsaker og peppersaus. Nam nam!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå