Gå til innhold

ER noe galt ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 24-4..å i går etter jeg var ferdig på jobb ,kommet hjem å hvilt litt på sofaen,begynte jeg å få vonde kynnere som lå godt planta i korsryggen de komm med ca 2-3 minutters mellomromm å varte i ca 1,5 min,jeg var opp å jikk ,da forsvant smerten litt,men magen var stein hard fordi ,jikk i dusjen å brkte my varm vann ,å etter 1 time med kynnere var det endelig over ,var veldig skeptisk,hadde lyst å ringe føden for å spørre,men føler det er fortilig,vill ikke mase.

å i dag når jeg sitter ved frokost bordet begynner det igjenn,men nå liigger den lille å gnur å er helt hyper ,sjikkelig vondt når han holder på,blir kvalm.har ligget lang langt nede i bekkenet hele tiden ,å nå kjennes det ut som om han har byttet litt plass.

sjikkelig kreepy ...

noen som har nå tips,eller oplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg kan huske at jeg hadde det slik i mitt siste svangerskap, men fikk beskjed at det var i overgangsfasene (hvis man kan si det slik), fosteret beveger seg, vokser og livmoren utvider seg. Dette kommer og går i tredje trimester:-) Ufarlig, men ta det med deg til legen..

Lykke til!

Skrevet

Jeg er 27+2, og merket igår faktisk at jeg plutselig fikk kjempe vondt i korsryggen og stikkninger i magen. Ikke i lyskene, men i selve magen. Var helt sinnsykt ubehagelig. Så ga det seg etter et par min, men det kom igjen etter en stund.. jeg greide så vidt å gå selvom jeg ikke hadde vondt. Og ja, i tillegg bevegde hun seg, så det var ikke noe hyggelig opplevelse.. men det ga seg etter en stund, så da orket vi ikke ringe føden eller legevakten, føler det blir så mye mas.

Skrevet

tusen takk for svarene:)

godt å høre at det er flere ,blir litt mer normalt da :)

vi ringte ikke .men blir det slik igjenn ,tror jeg kansje jeg skal våge å ta en tlf.skal til jm 16 feb,får nevne det til henne.

det jeg er litt redd er hviss disse kynnerne starter noe...

ha ein kjæmpekoselig lørdagskveild :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...