orkidee* Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 I går var vi inne til kontroll på sykehuset i går for å diskutere forløsningsmetode.. Og tidspunkt.. På ul så legen noe som ikke skulle være der... Lege nr 2 ble hentet og han var enig i at dette var noe feil.. Så da ble vi henvist til riksen og fikk time allerede til mandag.. Lillegutt har en "utvekst" (?) i tinningen ca. som måler 45 x 27 mm.. Det som er ille er at denne har kommet iløpet av 24 dager!! Aner ikke hva det er bare at den er med noen få vener og er dels solid og dels væskefylt.. Tenker bare positivt så langt det går og så kommer det negative innom i korte perioder.. Men er så vanvittig gla for at legen ville se på babyen og at hun da så utveksten med en gang! De så også at hjernen var helt fin. Er 35 uker i dag. så det går jo bra... Måtte bare fortelle dette til noen.. Ha en fortsatt fin helg! (jeg ser bare frem til mandag jeg da!) -
Gjest SweetMommy <3 Skrevet 29. januar 2011 #2 Skrevet 29. januar 2011 usch det var jo ikke gøy... flott at de har sendt deg videre sånn at de kan finne ut av hva som er galet. Masse lykke til videre...
på'n igjen:)*fødeklar* Skrevet 29. januar 2011 #3 Skrevet 29. januar 2011 huff a meg... ikke morsomt med slike ting.. ønsker dere masse lykke til på mandag, og håper alt går bra en varm klem sendes deres vei
på'n igjen:)*fødeklar* Skrevet 29. januar 2011 #4 Skrevet 29. januar 2011 huff a meg... ikke morsomt med slike ting.. ønsker dere masse lykke til på mandag, og håper alt går bra en varm klem sendes deres vei
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 29. januar 2011 #5 Skrevet 29. januar 2011 Uff....krysser fingrene for at dette er noe så "enkelt" som en cyste de kan tappe og fjerne!!! Masse lykke til med videre undersøkelser på riksen:-)
orkidee* Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 29. januar 2011 Takk for omtanken! Vi håper i det lengste at det er enkelt å gjøre noe med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå