Gå til innhold

Dager igjen til termin?? 29.01.2011

Anbefalte innlegg

Skrevet

her er det 6 dager igjen og nå er jeg lei av å vente!

har vel egentlig funnet ut at siden de setter i gang fødselen på 11 dager over uansett så tror jeg at jeg skal begynne og telle ned til den dagen i stedet :P

så i verstefall er det 18 dager til jeg får se gutten min... huff det hørtes lenge ut.. :S

men men.

Lykke til alle sammen!! <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he :) 1 uke igjen her :)

Men er ikke på overtid før 17.. men men det er den dagen mannen er ferdig med skiiftet sitt :)

Jeg håper og ønsker at hun kommer ila uken jeg da. Men tror nok jeg blir suffa..

Skrevet

28 laaaaange dager igjen her til termin!

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn
Skrevet

22 dager igjen her :) tiden går litt for fort for meg altså, skulle gjerne fått tid til å samle krefter etter å ha vært syk i over 1 månde! Fortsatt så sliten etter det, at jeg gråter av ren utmattelse iløpet av dagen.

Skrevet

33 dager og syyyyyk..Så nå er det snart på tide å bli frisk!!

Skrevet

7 dager igjen.

Er veldig klar for å føde NÅ, men er forberedt på å gå over.

Gikk 9 dager over med førstemann. Og 14 med andre....

Skrevet

Også termin i dag :-)

Skrevet

Jeg har 9 dager igjen, men regner med å gå på overtid da jeg ikke finnes moden!!!

Skrevet

jeg skal nok heller ikke få oppleve å føde før tiden noen gang til tross for oppløftende spådommer, 11 dager over med første og 3 dager igjen til termin denne gangen... kom da lille venn, ut i verden :-)

Skrevet

18 dager igjen her;-)

Men nå syns jeg lille gutt kan komme <3

Skrevet

Termin i går:) Det nærmer seg... Må gjerne komme i dag;)

Skrevet

14 dager igjen, og er SÅ spent på om jeg i det hele tatt finnes moden.. JM på onsdag, syns til og med DET er en evighet til :P Huff. LITT utålmodig? Jeg er jo klar nååå! :P

Skrevet

84 lange dager her,leeeeeng ja. Men men. Går vel det og.

Skrevet

15 dager igjen her! Småkvalm og klar for å få ut lillegutt jah:P

Skrevet

15 dager igjen:) kan godt komme så fort det blir februar:D

Skrevet

her e da 6 daga igjen.. mæn synes godt ho kan kom ut NUH!! ;p

Skrevet

28 dager igjen til termin, og i morges våknet jeg uthvilt og fin... Inntil jeg gikk på badet, og måtte kaste opp. Går på antibiotika, og har ikke klart å spise så mye i det siste, så jeg vil tro kvalmen kommer derfra.... Kjipt. Trenger noen dager til å bli i form igjen, kjenner jeg...

Skrevet

32 dager igjen her =)

Skrevet

1 dag igjen og innlagt med mistanke om svangerskapsforgiftning :( Blir kanskje satt i gang innen noen dager hvis ingenting skjer.

Skrevet

3 dager igjen,- snart 2! Har barnefri til i morgen og skal kun slappe av :).

Om ingenting skjer skal jeg prøve å få sambo med på å "sexe" i morgen kveld. Lenge siden sist....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...