Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun får brødskiver og det går fint. Det hender jeg gir henne skorpen å tygge på, men den blir mer et leketøy. Hva annet er fint å gi dem for å spise selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gir små myke biter av gulerøtter, banan (litt vanskelig å få grepet på), noe middagsmat av type karbonadedeig/innmat av fiskekaker, fiskepinner i små biter, fiskebolle og potet uten saus i små biter. Avokado, innmat av tomat..

Hun får stortsett det vi spiser til middag - noe annet blir hun fornærmet av. Hvis vi har noe hun ikke kan spise får hun avokado og banan most.

Skrevet

Fiskepudding skjært i staver funker bra, og agurk er utmerket. Kavring er litt hard hvis hun ikke har tenner oppe og nede, men det funker greit å suge på også (krever litt tålmodighet). Hipp har noen babykjeks som de kan øve seg på, men jeg synes de smaker heeelt grusomt og de smuldrer helt opp/smelter så gutten min får de ikke i seg (men poenget er jo mer trening og da er de ok).

Det er det jeg kommer på i farten som funker greit å holde på. Gutten min er ikke så flink med pinsettgrep så han får ikke i seg små biter foreløpig.

Skrevet

Når dere gir små myke biter, har de fått tenner da? Min er 8 mnd og har ikke fått tenner, så har ikke turt å gi noe annet enn brødbiter...

Skrevet

to tenner nede - det vil ingen effekt.. men hun tygg-elter på et vis. Er ikke snakk om store biter dette (lillefingernegl), og av type mat som er myke :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...