mastermind Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 I 3tida, har hatt noen uregelmessige og korte modningsrier/maserier etter det. 5 dager til termin. Så får vi se da når det skjer noe, i dag eller innen et par uker...
2tettebabyer Skrevet 29. januar 2011 #2 Skrevet 29. januar 2011 :-) :-) håper at det skjer noe snart da :-) de sier jo at det er vanlig at fødselen starter innen 1-7 dager, selv om det ikke stemte på meg..... venter enda på 11 dag :-( lykke te :-)
Mamsi_79 Skrevet 29. januar 2011 #3 Skrevet 29. januar 2011 Så kjekt da Håper at det setter i gang i løpet av dagen da, eller kanskje i natt til i morgen Tvi tvi.. Intet nytt under solen hos meg
mastermind Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2011 Den fortsatte å gå et par ganger i løpet av lørdagen og det ble noen uregelmessige rier. Søndag morgen var gutten ute Lykke til til dere andre
Mamsi_79 Skrevet 30. januar 2011 #5 Skrevet 30. januar 2011 Gratulerer så mye Dette var jammen flott da, nå ble jeg misunnelig Har har noen litt kraftigere tak/kynnere i dag, og trodde en stund at nå er vi i gang.. Men den gang ei :/ I dag har jeg menstermin, så jeg har litt forhåpninger.. Kan du ikke skrive fødselshistorien din her inne ? Er kjekt å lese Kos dere så mye i tiden som kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå