Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 Kennel? Familie og venner? Har så lyst på hund, men så er det hvor man gjør av hunden når man reiser på ferie, er det i Norge eller sverige kan man jo ta hunden med seg! Moren min liker ikke hunder så er redd hun vil nekte og få oss på besøk mer om vi anskaffer oss hund:(
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #2 Skrevet 28. januar 2011 Vi tar med hunden, han er jo familie - drar ikke på ferie uten
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #3 Skrevet 28. januar 2011 Har familie som kan passe han hvis han ikke skal være med. Har også hatt han i kennel en gang...spiste ingenting hele helga, stakkar. Men ville ikke bli med oss hjem når vi skulle hente han heller,da ;D Så blir kennel dersom det ikke passer for familien å være hundevakt:) Skal du ha hund i kennel bør du undersøke grundig. Mange kenneler som ikke burde hatt lov til å drive. Mange har hunden med seg på ferie også. Kommer litt an på hva slags ferie en legger opp til:)
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #4 Skrevet 28. januar 2011 Tar selvfølgegelig hunden med, finnes mange hoteller og hytter, som man kan ha med hunden med på
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #5 Skrevet 28. januar 2011 kennel eller familie....ville ikke tatt med meg hunden til syden..hehe
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #6 Skrevet 28. januar 2011 Jeg bodde enda hjemme da jeg fikk bikkja, så når vi skal på ferie så er det min mor som er "barnevakt", siden de elsker hverandres selskap. hehe..
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #7 Skrevet 28. januar 2011 Enten er den hos foreldrene mine, men som oftest tilrettelegger vi for at hunden kan være med.
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 28. januar 2011 #8 Skrevet 28. januar 2011 De gangene vi reiser til utlandet passer naboen (som også er hundeeier) eller en kompis av mannen min hunden vår. Hunden kjenner begge familiene godt, og stortrives der. Når det kommer til nærmeste familie, så er det ingen der som kan passe henne. Mannen min sin familie har litt allergi og moren min klarer ikke å holde bikkja på tur...stor og kraftig hund. Vi hadde henne på kennel en gang, og det har jeg ikke så lyst til å gjøre igjen. Hun var helt rar, urolig og nervøs når hun kom hjem, så følte at det ble litt feil. Greit å tenke igjennom litt slikt på forhånd, fordi man blir ganske "bundet" av å ha hund. Men det er absolutt verdt det må jeg si. Kunne ikke tenkt meg et liv uten hund;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå