mamma til lillingen Skrevet 28. januar 2011 #1 Del Skrevet 28. januar 2011 Jenta var urolig i morges, ville ikke ha flaske og sutta spytta hun rett ut. Så jeg la henne til puppen, som hun patta på i et par omganger før den også ble dytta ut. Jeg sa at mamma ikke hadde mer melk i puppen, den var helt tom. Da så hun vel og lenge på meg, med tankefulle øyne, før hun slapp ut et tungt sukk. "Skal mamma prøve å få tilbake melk i puppen?" spurte jeg så. Da sa hun tydelig ifra, hun prøvde å vri seg vekk og var ukomfortabel, mens hun lagde klagelyder. Så tyder kanskje på at tankene mine om å begynne med "relactation" blir lagt på is. Har tenkt så mye på det i det siste, kanskje jeg hadde fått det til, om jeg bare hadde gitt det et forsøk til. Jenta kan patte, hvertfall nå som hun er blitt større. Men tror ikke jeg klarer å gå på enda en smell om jeg ikke får til, ikke klarer å holde ut eller om hun tilslutt ikke vil ta puppen. Tenker at da kunne jeg pumpa ut melk som hun kunne få på flaske, men da tror jeg vi har det bedre nå. Skulle bare så gjerne likt å vite om jeg hadde klart å gjennomføre det. Slutta å amme da hun var 4 uker, det er snart en mnd siden, så bør vel begynne snart om jeg faktisk skal begynne. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142845011-spurte-jenta-om-hun-ville-at-mamma-skulle-f%C3%A5-tilbake-melk-i-puppen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå