Gå til innhold

Tidl. bekkenløsning? Noen me erfaring?

Anbefalte innlegg

Hei.

Ser at mange her har spurt masse om bekkenløsning, men må bare spørre fordet. Er 14 uker i morra, og har allerede store smerter i korsryggen. Har en hund og går mye tur i skog og mark, men nå klarer jeg ikke gå tur lenger. Jo lenger jeg går, jo verre blir smertene og resten av dagen ødelagt. Har vondt i hele nederste del av ryggen, og sitte/ligge/stå er ubehagelig uansett stilling. :S Noen me råd til hva man kan gjøre? Satser på at legen henviser til fysio slik at man kan få litt behandling der hvis det er nødvendig.

Fortsetter under...

Hei :)

Jeg kikket tilfeldig innom fra 3.Trimester og såg spm ditt :)

Fikk selv bekkenløsning i uke 8 dette svangerskapet, og har hatt god erfaring med trening hos fysioterapaut. Finn en som har erfaring på bekken/svangerskapsproblematikk så får du god hjelp.

Ellers kan det òg være et alternativ å ta en tur til kiropraktor for å få sjekket om det kav være en bekkenlåsning. i så fall kan du være heldig og være smertefri etter 1-3 behandlinger :)

Ellers lykke til videre :-)

Ja, håper at legen henviser til fysio sånn at jeg kanskje kan være heldig å slippe billig unna. E fortsatt usikker på om det faktisk e bekkenløsning, men ut ifra det jeg har lest på symptomer osv, så kan d virke sånn.

Tusen takk for svar:) Lykke til videre du også =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...