Gjest LonleyGirl Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 sex nå med en gang eller kan det vente til i kveld?
Musemor med tre søte små Skrevet 28. januar 2011 #2 Skrevet 28. januar 2011 Du kan godt vente til i kveld dersom du ønsker det. Det er først EL-testen er negativ igjen at egget er sluppet, og da er det fruktbart i 24 timer.
81-Mamma<3<3 Skrevet 29. januar 2011 #3 Skrevet 29. januar 2011 Jeg har litt annen erfaring! Jeg hadde positiv el test torsdag og fredag. MEN fredag morgen var jeg hos gynekolog, og hun kunne se at egget hadde sluppet! Så det slapp sikkert i løpet av torsdag da. Sæden bruker jo ganske lang tid på å svømme opp, så selv om vi hadde sex torsdag kveld, så kan det ha vært for sent! Det er nemlig størst sjanse for å bli gravid hvis sæden ligger klar og venter på egget. Vi hadde sex tirsdag kveld også, så det er faktisk like sannsynlig at det var tirsdagssæden som befruktet meg! Ting er sikkert litt forskjellig fra person til person, men jeg ville ha hatt sex annenhver dag før eggløsning, og før positive el-tester for å sikre mest mulig! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå