Gå til innhold

Urinveis innfeksjon eller gravid? Kan du/dere se hit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann dere.

D er nå sist fredag jeg fikk en penselin/antibiotika kur husker ikke hvilken d var. Fordi jeg gikk til legen og sa jeg hadde et ekstremt trykk nede i magen. Han tok kun en urin prøve og hadde ikke ti og snakke med meg da. Jeg fikk bare besjed at urinen ga utslag og fikk de tablettene.

Nå har egentligt ikke d trykket forsvunnet og egentligt bare blitt kraftigere. Håper jo egentligt at jeg er gravid men har ikke råd til enn test nå :/ va tror dere

Jeg er trøtt, mye trykk i magen også mens muringer. Hadde mens sist 3 januar(første dag)

Er så i tvil på om jeg skal ringe legen på mandag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Håper jo egentligt at jeg er gravid men har ikke råd til enn test nå :/ va tror dere" - må seie akkurat den setninga var litt skremmande. Om ein ikkje har råd til ein test, har ein då råd til ein baby? (uff, no virka eg dømmande, men syntest det var ei skummel setning. Eg kjenner jo ikkje din situasjon eller talemåte).

Det med tid syklusen din startar, seier i grunnen ikkje så mykje, då eg ikkje veit kor lang den er. Hadde sjølv 1.mensdag 2.jan, og eg ventar mens rundt 3.febr. (EL. 20.). Om vi har ca like syklusar, så fikk du smertene omtrent rundt EL. Men, godt muleg vi ikkje har like syklusar.

Så det er veldig vanskeleg å gi det noko svar som kan hjelpe.

Ta ein test og finn ut om du misstenker graviditet. Men er jo også muleg det er noke anna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...