Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷXenalita Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 Er 10 dager over termin. Og ble strippet kl 12 idag. Var så og si helt moden.. Kl 14 begynte jeg å få tak i ryggen og magen og smerter.. Nå er det ca 5 min mellom hver "rie" og de varer i ca 1 min.. Er det noen som har opplevd dette og at det ikke er rier, men kun sterke kynnere eller maserier.. ehhh.. rier uten effekt..? Forrige gang ble jeg satt igang på sykehuset, og da kunne jeg jo se på monitoren når riene gikk fra å bare gjøre vondt til å ha en effekt også.. Var helt fullt på føden idag, og kvier meg for å ringe dit.. De har nok å sette fingrene i...
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷXenalita Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #2 Skrevet 28. januar 2011 Og så dabbet det av til hvert 10 min.. og så dabbet det av til å være sporadisk.. Jaja.. men slimproppen gikk i alle fall.. Håper det tar seg opp i løpet av natta..
babymama88 *på overtid* Skrevet 28. januar 2011 #3 Skrevet 28. januar 2011 Off, jeg føler med deg.. er 8 dager over selv, men her er det ingen tegn på modning.. hadde lite fostervann så skal inn til sjekk i morgen, men blir satt i gang i beg av neste uke.. Når setter di deg i gang? Hvilket sykehus skal du føde på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå