sillyfilly og Olivia Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 Nå er jeg veldig føre var altså. Min datter på ett år har klødd seg veldig i ørene i dag, noe hun vanligvis sjeldent gjør. Dette kan være et tegn på ørebetennelse ikke sant? Hun er litt varm også men det virker ikke som høy feber. Allmenn tilstanden er så som så. Litt grinete men det kan komme av at hun er trøtt. Burde jeg gå på legevakten hvis øret begynner å væske eller hun gir uttrykk for smerte?
Mjølkekua Skrevet 28. januar 2011 #2 Skrevet 28. januar 2011 Hei! Nå har de visst sluttet å gi antibiotika ved ørebetennelse, så det er ikke så mye de kan gjøre på legvakta hvis almenntilstanden er grei. Jeg ringte opp når min lille på da 3 mnd hadde ørebetennelse og de ba meg gi en paracet og se an formen. Hun ble bedre. I løpet av tre uker hadde hun to nye runder med ørebetennelse, og vi gikk til legen. Siden hun hadde mye væske i mellomøret, og problemet var tilbakevendende, fikk hun antibiotika. Før hun var ferdig med kuren fikk jeg tips om å gå til kiropraktor, og dagen etter var hun så god som ny. Hun hadde en låsning i nakken som i følge min kiropraktor gjorde at snørret rant feil. Hun har ikke hatt noen flere ørebetennelser nå på 4 mnd. selv om hun har vært ordentlig snørrete! Jeg har faktisk veldig troen på kiropraktor altså. Min nevø ble også kurert over natten. Håper ikke det er ørebetennelse, det er veldig vondt :-( God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå