Gå til innhold

Hei, ny her inne og trenger litt svar.....

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg og mannen har snart prøvd i tre år, og hatt tre pergokurer og ett mislykket ivf bak oss. Jeg har høy fsh 12 og lav amh 0,3. Har visstnok 1% pr. syklus til å bli gravid, og hvis jeg mot all formodning skulle bli det så vil jeg mest sannsynlig miste. ( Det gjorde jeg forøvrig i april i fjor.)

Lurte litt på dette med ed. Om noen kunne fortelle litt rundt? Følelsen av å bli gravid, gjerne dere som har fått barn med ed og hvordan det føles. Jeg er litt redd for at jeg ikke kommer til å føle at det er "mine barn", dere vet....dette med gener og sånn. Føler dere som har blitt gravide med ed at det er "deres" barn?

Kanskje litt dumme spørsmål, men dette med og ikke få egne barn er jo en sorgprosess, og nå plutselig må man tenke nytt.

Håper på svar:)

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

Annonse

Hei Popstar :)

Så spennende med prosjektet ditt. Du har utrolig mye glede og grubling på vente. De fleste her, hvis jeg ikke tar helt feil, velger klinikker i Ava Petter (russland), Ava Riga og jeg og et par til i Tsjekkia. Noen velger Hellas eller Spania, men har en følelse at de 3 først nevnte har en bedre suksessrate enn de andre. Hva vet jeg. Jeg valgte Tsjekkia, Zlin.

www.crmzlin.cz av flere årsaker som du kan lese på gamle trådene mine.

Alle er utrolig seriøse og suksessfulle klinikker.Det er ikke lenge siden vi var der du er i dag. Måtte gjennom mange tanker, så praktiske ting. Og nå er jeg på uke 21 med en gutt og en jente i magen. Er utrolig fornøyd med valget mitt og er bekymret som bare det (det vil si morsfølelse er på plass). Anbefaller å lese mine gamle trå, der kan du se hva jeg og 3-4 andre ed damer tenkte da. Lister opp navnene på trådene, du må blad tilbake 2- 4 sider for å finne de hvis du er interresert. her er navn på trådene: Donor egg, treneg råd? (side 2),To gode egg satt inn 16.11. (side 4), en sterk og en svak strek :D (side 4), UL viste to stk!! (side 4)

Lykke til :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...