Nikkamoren Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 Hun begynte så bra for en tid siden og pratet masse når hun lå på stellebordet spesielt og lagde masse lyder. De sisste 2 ukene, etter at hun har fått så sinnsykt suttebehov på fingrene tror jeg det er, så har hun ikke pratet noe! Det kommer noen lyder av og til selvfølgelig, presselyder og sånn men ingen pratelyder slik som før. Enda en ting å være bekymret for :-(
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 28. januar 2011 #2 Skrevet 28. januar 2011 Heihei! "kjekt" å se at andre lurer på det samme som meg Mi og var voldsom å hyle og utforske stemmen og prate til meg for noen uker siden, og vi snakket på stellebord etc..Nå gjør hun ikke det lengre.. men tipper det er normalt. Var vel mest interesant i begynnelsen da.. hehe. Og her snakker vi at hun har gått fra å prate hele døgnet til å ikke si noe. Såklart lager hun lyder når hun tar i eller koser seg på babygym. Begynte å bli redd jenta mi kjedet seg.. De begynner nok på igjen skal du se Gleder meg til det, for det var jo så koslig!
Ennai Skrevet 28. januar 2011 #3 Skrevet 28. januar 2011 Hehehe. Her har lillegutt vært akkurat likedan. Først masse koselyder, så skikkeli hauking (sånn type vrææææl!..) og så til å være helt still med en og anna lyd. Men nå har han begynt igjen og så til de grader og det! Prater som bare det, og i går lå han å kjefta fordi jeg ikke snudde han tilbake på ryggen når han ville det Tunga ut og da, da, da, mens spyttet fyker veggimellom Husker ikke hvor lenge denne stilleperioden varte, men inbiller meg det var en mnd's tid eller noe :-)
Sadie *Mamman til Johanne* Skrevet 28. januar 2011 #4 Skrevet 28. januar 2011 har vært sånn her også. Jeg trodde det kom av forkjølelse og at hun var matt og sliten, men det er sikkert ganske vanlig da. Tenker det kommer og går litt. For sikkerhets skyld sjekker jeg innimellom at hun følger lyder jeg lager, bare for å vite at det ikke er hørselen det er noe med. det er det nok sjeldent, så ikke vær bekymret. Jeg er ekspert på å bekymre meg selv, men har blitt flink til å tenke at ting går i faser og trappetrinn
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 28. januar 2011 #5 Skrevet 28. januar 2011 Helt vanlig at det går litt opp og ned dette her; noen "prate-faser" og noen fysiske faser, noen sosiale faser osv, litt sånn om hverandre. Ikke noe å bekymre seg for!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå