Gå til innhold

Gravid uke 20 tisser mye og veldig kåt...litt flaut men må spørre

Anbefalte innlegg

Heisann Jenter :) Jeg er gravid i uke 20 og har den siste uken tisset veldig mye...har ikke urinveisinfeksjon...tester meg hver uke...Vet at lillegutt lå med hodet sitt ved blæren min da vi var på rutine ul. Er det flere som opplever det samme?? Jeg har også siden starten av svangerskapet vært konstant kåt...det er helt grusomt til tider...det er ikke like ille alle dager men det er ille nok...

Er det flere her inne som opplever det samme??

Håper noen kan svare meg :)

Fortsetter under...

Hei!

Med førstemann tisset jeg konstant de siste ukene! Vet ikke når det er "vanlig" å begynne å tisse så mye men hvis babyen lå å pressa på blæra på ul er vel det en mulighet enda...

Når d gjelder kåthet så var jeg også rimelig ille med førstemann. Har kanskje noe med at mannen ikke synes d var like stas å ha seg fordi han tenkte bare at "nå stanger jeg inn i hodet på lillemann" og dermed ble d lite sengeaktivitet etter at magen kom gitt! Men har hørt flere som er mere kåte enn vanlig i svangerskapene!

Blodet strømmer på jenter, hormonne pumper og underlivsmusklene jobber på spreng, står det skrevet her i Gravid bladet jeg leser i, vekselvis med en tur innom bim.com

Tlttelen på reportasjen heter: gravid og konstant kåt :)

Tvi, tvi:)

Mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...