Gå til innhold

solvipect

Anbefalte innlegg

Skrevet

første dag med slimløsende hostesaft:) Dette blir bra:) Satse på at det skal virke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg holder og på med solvipec! Ble gravid forrige gong -men mistet dessverre:( Satser på at det funker denne gangen og at alle gode ting er tre! Har to andre venner hvor den ene har blitt gravid 2 ganger med solvipect, mens den andre slet i mange år og plutselig ble gravid når hun prøvde solvipec...

Lykke til -til oss:)

Skrevet

så bra:) HAdde nok det en kaller kjemisk graviditet forrige pp, så no satser vi på at dette fungerer, og denne hostesafta smaker så godt at det gjør meg ingenting å prøve dette:) men skal slutte med å kjenne etter tegn på forskudd, og teste før ventet ikm. det er bare tull og det ødelegger dagene og blir mye frustrasjon. nå er det kosen som teller og nyte jenta vi har fra før:) kan ikke gå rundt å tenke på om en bare kanskje er gravid og glemme av det en faktisk har:)

Skrevet

Leste ett sted der ei jordmor mente at bisolvon hostesaft også skulle være bra.men ikke prøvd skjøl.

Skrevet

Når begynner dere med hostesaften? Kom over dette tipset på nettet tidligere ikveld og kastet meg over bisolvonflaska;) Fikk EL-slim idag,så har kanskje ikke så stor virkning denne pp da..eller?:)

Noen som forresten vet om egget "slippes" når man får EL-slim eller er dette slimet bare forberedende til selve eggelösningen?

Skrevet

Vi dytter denne litt oppover.. For mensen min er ferdig idag. Og jeg skal også prøve solvipect. Når skal jeg starte, og hvor mye skal man ta ??? inni i 3pp nå så dette blir spennende :) Lykke til alle sammen!

Skrevet

jeg begynte for tre dager siden da jeg plutselig kom på det da. har el i disse dager, så jeg satser på at det virker. sånn jeg har forstått det, er dette slimløsende slik at svømmerne kommer lettere frem. Det virker temmelig fort ved hoste, så en skulle tru at det virker fort lenger ned og. har og hørt at mange begyner etter mens. vet ikke hva som er rett jeg. om det ikke klaffer denne gangen prøver jeg rett etter mens neste gang:) jeg tar anbefalt dose i forhold til hoste jeg.

Skrevet

Eg trur eg har EL i disse dager. Merka det på kvise og mensmurringer. Har stoppet med Solvipect inntil i går eg.

Dro forresten for første gong i dag til en refleksolog. Det var kjempemorsomt. Eg har aldri klart å toucha gulvet eller tærne mine når eg har stått og bøyd meg for å så strekke ned og ta i gulvet/tærne... Ha følt meg så teit på yoga! Han satte nåle og trykka på en del punkte og vips så kunne eg røre gulvet. Helt merkelig:) Kommer til å rule på yoga nå.

Ellers så går eg rundt med noen små punkter i øret som skal hjelpe hormonene litt:) Han mente at eg hadde progesteronmangel.

Ville bare gi et tips om at han forbød meg å spise melkeprodukter og drikke melk i tiden før EL. Det er så slimdannende...

Skrevet

Slenger meg på her jeg:) Jeg tar Bisolvon nå i dagene før el og til noen dager etter. Skal gå rett over til dobbel dose med wild yam etter at el har blitt påvist siden jeg også har progesteronmangel. Så får vi satse på at denne gangen sitter den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...