3gutter_og_1jente Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 Skrev i går om at sf målene mine var på over 40 i uke 38. Har nå vært på konroll, og det var ikke så ille som jeg var redd for. Gutteni magen er ca 3,8 kg nå, så det var ikke så galt. Grunnen til de store målene er fordi jeg har omtrent dobbelt så mye fostervann enn det som er vanlig på denne tiden. Var snakk om å sette i gang men jeg er dessverre null moden, så det var ikke særlig aktuelt. Skal tilbake om en uke og da håper jeg at jeg er mer moden så vi kan få fortgang på ting. Det er tungt med en så stor mage når jeg ikke er større enn 158 selv,hehe Ha en fortsatt fin dag alle sammen
Ella_Bella_Snupperella Skrevet 28. januar 2011 #2 Skrevet 28. januar 2011 Så godt at alt var bra med baby da!!! Fikk du noe forklaring på hva som kunne være årsak til den store mengden fostervann? Håper modningen går fremover for deg! Lykke til!!!
3gutter_og_1jente Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2011 Nei, fikk ingen forklaring på det. Fikk bare beskjed om at ikke det var farlig, så da er det jo greit egentlig. Får håpe jeg modnes litt framover. Litt kjipt å få den beskjeden når jeg har slitt med mye vondter og kynnere siden uke 20, og det for ingen nytte.
Mama88 Skrevet 28. januar 2011 #4 Skrevet 28. januar 2011 Det var jo bra at du ikke bærer på en kjempebaby da, ville blitt hardt å få ut =) Godt å få sånne ting bekreftet, man blir jo engstelig for de små i magen... Det går nok veldig bra skal du se
Plutselig_gravid Skrevet 29. januar 2011 #5 Skrevet 29. januar 2011 Så godt å høre at alt var bra og at det ikke var en 6 kg baby Du får satse på at ikke vannet går i sengen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå