Gå til innhold

hva syntes dere om dette navnet??

Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ

Anbefalte innlegg

Storebror heter Henrik=) å nå er jeg velig på at lillebror skal hete Andreè=) hva syntes dere om dette?? mannen er ikke så veldig enig, men håper han syntes det blir fint når han kommer=) hva syntes dere?? er det bare jeg som er rar som syntes dette er ett fint navn??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142842985-hva-syntes-dere-om-dette-navnet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, nei, nei!

André er bare så dønn kjedelig. Og hvorfor kalle lillebror, den andre i søskenflokken nettopp for "andre", for de aller fleste kommer jo til å skrive Andre. Og med to E-er blir forvirringen total, hvilken E skal ha aksent og hvilken vei skal aksenten stå? Du har jo skrevet den feil vei selv også.....

Syns Andre er et navn som er utrolig kjedelig og litt harry! Blir overbrukt som mellomnavn. Og er enig i det noen over her kommenterte, at det er "den andre"... ikke heldig. Måten det er skrevet på gjør at det ser ut som en skrivefeil!

Henrik er jo så fint, syns dere skal lete litt til jeg. Hva med Andreas da? Det er hakket bedre!!

Annonse

jeg har også en Henrik. Og lurer på navn til neste. Men for å svare på det du spør om, niks, liker ikke navnet André. Og hvis du velger det må du iallefall tenke på hvor mange ee´r og ´´´´´´ du skal ha og hvilken vei de skal peke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...