Gå til innhold

hva syntes dere om navnet til lillebror??

Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ

Anbefalte innlegg

Storebror heter Henrik=) å nå er jeg velig på at lillebror skal hete Andreè=) hva syntes dere om dette?? mannen er ikke så veldig enig, men håper han syntes det blir fint når han kommer=) hva syntes dere?? er det bare jeg som er rar som syntes dette er ett fint navn??

Fortsetter under...

Det er jo ikke et stygt navn, egentlig. Men jeg liker det uansett ikke. Det blir rett og slett for kjedelig. jeg syns Andree er et sånt navn som man kan sette bak alt mulig bare for å få det til å bli to navn. Mange andre flotte navn som passer til Henrik.

Beklager..

I grunnen føler eg at Andree ikkje er noko navn...berre eit som ein kan sette bak eit anna navn....beklager...

Henrik er jo nydeleg....finnst mange staute gode norske navn ....

Johannes

Johan

Konrad

Sivert

Olav

Andreas

Trygve

Eirik

Håkon

Endre

Oskar

Halldor

Magnus

Markus

Håvard

Eldar

Vemund

Ivar

Nils

Jørgen

Herbjørn

Heine

Kristian

Sverre

Sjur

Annonse

skal ikke være så lett dette med navn.. har 3 søstre som har fått barn før meg. å de har lle gutter, å mange navn som er brukt opp.. så kan ikke ha Kristian

tobias

sebastian

adrian

magnus

håkon

marthin

marcus

matias...

så syntes ikke dette er så lett... kom med flere forslag da jenter=) trenger ett navn hihihih.. jeg er veldig fornøyd med Henrik=) syntes han har ett nydelig navn=) men skal ikke være så lett nei...

Henrik er nydelig og klassisk. Andreé er fælt, harry og rampete. Du skriver aksenten over navnet feil vei, det kommer mange andre til å gjøre også, hvis de i det hele tatt tar den med. Håper mannen din tviholder på sitt.

Anders

Andreas

Aksel

Albert

Kristian

Kristoffer

Sander

Endre

Martin

Simen

Joachim

Morten

Mads

Thomas

Som før sagt:

Et håpløst navn, harry så det holder og totalt oppbrukt. I tillegg hadde det jo vært kjekt å ha et navn det er enkelt å skrive korrekt. Du skriver aksenten feil vei, og med to E-er gjør du forvirringen total.

Anders, Andres, Andreas er navn som kler Henrik, og som har mye av det samme i seg som André.

Annonse

Hvis du velger André, så skriv det for all del slik! Ikke to e-er, og aksenten riktig vei!

Hvis dere vil ha André så kan dere selvsagt velge det. Jeg og mange med meg, føler nok at det er temmelig oppbrukt fordi det for noen år siden var vanlig å plassere André etter etthvert guttenavn, og det ble noen håpløse kombinasjoner ofte: Tom André, Kim André etc etc. .For ikke å snakke om Harald Eias venneløse figur Thomas André i LilleLørdag (eller kanskje var det en annen av Harald Eias TV-serier?)

Andreas er mye penere og ikke så rampete som André.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...