Gullis :) Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 Har ALLE mye og blankt slim rundt EL? Har dette noe å si for fruktbarheten?
Godgutten 07 Junispire :-D Skrevet 28. januar 2011 #2 Skrevet 28. januar 2011 Har også lurt på dette. Men syns det er så vanskelig når man koser så mye rundt EL, hva er ELslim og hva er spermrester :-/
Gullis :) Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2011 Eksakt! Jeg har stolt veldig på dette tidligere men nå ser jeg jo at spermrester kan være veldig likt! Jeg blir veldig øm i magen når jeg har EL og lurer nå på om jeg kanskje har overtolket spermrester når jeg har hatt andre symptomer på EL! Hmmm...håper vi får flere svar ! Hadde og SA med Aug spire jeg, er dere igang igjen? Når er din IKM?
*Lykkelig 1984* Skrevet 28. januar 2011 #4 Skrevet 28. januar 2011 JA! Jeg har mye, og da snakker jeg mye EL slim! Det er sånn at det henger utifra, kremt ja.... dere skjønner hva jeg mener;) hehe. Ser veldig forskjell på det og spermrester, ihvertfall mitt slim:) Ellers så får jeg mensensmerter og vondt i venstre side! Kjenner det GODT! IKM er rundt 8 Feb tror jeg... Vi er litt igang, litt laber innsats denne måneden... lurer på å vente til Mai for å unngå en evt fødsel så seint på året:) men men, vi får se... + vi skal på en stor utenlandsreise til våren, der jeg kunne tenkt meg å være ugravid egentlig;)
Godgutten 07 Junispire :-D Skrevet 28. januar 2011 #5 Skrevet 28. januar 2011 Ja, vi er igang. Legene har sagt vi skal vente, men leser så mye om andre råd. Har brukt Damiana siden dagen jeg sluttet og blød, bare 1uke etter MAen. Hadde EL nå onsdag/torsdag ifølge ELtester. Så nå venter jeg til lørdag kveld før jeg begynner på Wild Yam. Vil prøve alt for å få spiren tilbake så fort som mulig. Har blitt gravid uten og planlegge 3 ganger (1 provosert abort da jeg var 19, ett fullgått i 07 og nå en MA) så skulle ikke tro jeg har problemer med å bli gravid når alle de 3 er resultat av litt slurv med piller og p-ring :-P. Er litt usikker på om det klaffer nå da, for har ganske rosa utflod etter sexen :-/. Men er lov og håpe :-). Har IKM den. 9.Feb om alt stemmer som før :-). Vente, vente, vente...:-) du da? Når hadde du SA? Startet på igjen?
Godgutten 07 Junispire :-D Skrevet 28. januar 2011 #6 Skrevet 28. januar 2011 Glemte og skrive at jeg hadde MA i nyttårshelga, så er ikke lenge siden. Bare 18 dager siden jeg blødde sist pga den.
Gullis :) Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 28. januar 2011 Damiana - hva er det? Jeg hadde SA 10 des. Vi brydde oss heller ikke om å vente men vet ikke om jeg hadde EL forrige måned, hadde mens for eksakt 14 dager siden så sånn sett er EL nå helt etter boka. Ble veldig fort gravid med mine 3 barn så det blir spennende å se nå. Håper jo at ikke det skal gå lang tid!!! Har IKM 11. februar jeg da.
Godgutten 07 Junispire :-D Skrevet 28. januar 2011 #8 Skrevet 28. januar 2011 Damiana er noe urtegreier som visstnok skal hjelpe til med fruktbarhet etc. Har lest veldig mye positivt om det, spesielt sammen med Wild Yam. Damiana fra første dag mens til EL og Wild Yam fra ca 3 DPO til 12DPO. Er mange som skriver det er klaff første mnd de prøver kombinasjonen :-). Nå er ikke jeg noe helsekost fan, tror vel mindre enn gjennomsnittet på alt sånt :-P. Men når ønsket om en spire er sååå høyt, så prøves alt :-P.
Gjest Skrevet 28. januar 2011 #9 Skrevet 28. januar 2011 Jeg har ikke så mye EL-slim akkurat ved EL... Men det er litt tyntflytende og strekkbart som ser ut som eggehvite (bare litt tynnere i konsistensen). Når jeg har lange sykluser så har jeg el-slim lignende greier i maaange dager, men da har jeg gjerne IKKE eggløsning, men har nå lært meg å se forskjellen på de to... Ikke lett. Hvis du er i tvil om det er sæd eller EL-slim så kan du ta vanntesten! Høres litt ekkelt ut da, men hvis du får samlet nok sekret så putt det i et glass med vann... Hvis det løser seg opp så er det ikke EL-slim, for EL-slim synker som oftest til bunnen og løser seg ikke opp i vann. Ellers er mine symptomer på eggløsning: * økt sexlyst * veldig sensitiv og griner gjerne av alt som har med babyer å gjøre på tv * ØMME bryster * litt kviser * føles veldig våt nedentil/litt el-slim
Gjest Skrevet 28. januar 2011 #10 Skrevet 28. januar 2011 og glemte selvfølgelig det verste symptomet; VONDT i eggstokkene... først stikkende og så mer ømt når selve EL er over ;-)
Gullis :) Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #11 Skrevet 29. januar 2011 Ja, det er ganske likt som jeg har. Som regel har jeg kunnet se lett at jeg har hatt EL slim, har bare vært lite den måneden her tror jeg. Håper ikke det minsker sjansene veldig :/
Oktoberskatt Skrevet 31. januar 2011 #12 Skrevet 31. januar 2011 har heller ikke hatt noe særlig el slim, tror jeg, må kanskej ta den vanntesten neste gang:p mine symptomer på el er vonde brystvorter, og økt sexlyst. ellers har jeg ikke noe spesielt med stikking i eggstokkene. Denne el har jeg følt meg veldig oppblåst og litt øm over magen på morgene i noen dagen, litt usikker på hva det betyr, om det er et nytt el. symptom eller....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå