Gå til innhold

Har dere lyst å lage et eller flere Småtrollforum for barn over 3 år?

Mor Løvehjerte

Anbefalte innlegg

Skjønner at Skrevlesiden BAM har noe av denne funksjonen, men usikker på om det er noe automatikk for folk å flytte seg over dit. Ellers kan det jo være greit å skille litt mellom aldersgruppene også. En 3-4-åring oppfører seg og utfordrer sikkert på andre måter enn en på 6-7 år.

Hadde vært interessant å høre hva dere tenker om dette. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bam heter ikke bam lenger, men foreldre og barn (Klikk), som er for dem som har barn over tre år. Tviler på at det blir opprettet noe nytt, selv om fob/Klikk omtrent ikke er besøkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Eg kom inn hit i akkurat same ærend som Mor Løvehjerte. Når det tydelegvis ikkje fugerte optimalt å flytte BaM over til klikk, så kanskje dåke kan gje oss ein liten "Småtroll 3-5 år"-debatt? Eller ein 3-5 og ein 6-10 f.eks. Eller rett og slett berre ein "over 3"?

Det er faktisk ganske mange brukarar med barn over 3 år som framleis "må" bruke 2-3-årsdebatten. Ein del av oss brukar Skravlesiden BAM, men der er det mindre typisk aldersavhenige spørsmål og tilsynlatande færre brukarar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Veldig mange av oss har flere barn og trives best her inn fordi vi har småbarn i huset. Jeg selv har 3 barn, snart 1 år, 2 år og 5 år. Det er her jeg har vært i over 5 år og jeg har fortsatt småbarn i huset. Det hadde vært veldig greit med et forum for de med "barn over 3" eller "litt større barn" her inne på siden. Jeg gidder ikke gå på andre sider å diskutere 5 åringen min uansett....så hvorfor ikke et eget forum her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke på tide å innse at Foreldre og barn sitt Barnet Mitt prosjekt ikke er noen suksess?

Dere som har svart over her: Er det ikke godt nok med Skravlesiden BAM? Hva mer ønsker dere? Aktivitetsnivået som var på Bam fungerte bare en kort periode fordi folk vendte tilbake til dib. Derfor er det vel bedre at dere bruker Skravlesiden BAM enn å vente på noe mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvorfor det egentlig, lurer jeg?

Det må da være mye mer oversiktlig og serviceorientert å dele opp i ulike fora avhengig av alder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Skravlesiden BAM er grei den, men eg ser for meg at dersom vi hadde ei liste med f.eks.

Småtroll 0-1 år

Småtroll 1-2 år

Småtroll 2-3 år

Småtroll 3-5 år

Småtroll 5-8 år

..så hadde det vore meir sannsynleg at brukarane fulgte med vidare frå 2-3 år, enn slik som det er no, når folk flest ikkje veit at det er eit alternativ etter 3 år. Uansett så er Skravle BAM akkurat det - ei skravleside.

Eg trur dei fleste ser poenget med å skille DIB-skravle frå DIB-småtroll, så kvifor er det ikkje mulig å sjå at det same behovet eksisterer for BAM-brukarar? Kanskje ikkje eit heilt stort forum med mange debattar, slik som det vart lansert for ei tid tilbake, men sidan BAM skravle faktisk er ganske aktivt (langt meir aktivt enn mange av DIB-debattane i alle fall) hadde det vore greitt å lage noko så enkelt som ein ekstra småtrolldebatt eller to. Det kan umulig kreve veldig mykje ekstra arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det krever ingenting faktisk. Jeg har tidligere vært med på å sparke i gang forum for barn med medfødte tilstander. Det var gjort på et øyeblikk. Jeg står fortsatt for det jeg skrev i hovedinnlegget, og kjempeflott at flere er enige! :) Kom igjen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Mange fine innspill her :-)

Vi har planer om å ta en grundig gjennomgang av antall forum på Barn i Magen og Din Baby i nærmeste fremtid - både for å luke ut de forumene der det ikke er noen aktivitet og for å se om det er noen som mangler.

Jeg tipser redaksjonen som tar denne vurderingen om innspillene deres, og så ser vi hva vi kan gjøre! :-)

Hilsen Kari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Hei alle sammen.

Nå har vi opprettet forum for småtroll 3-6 og 6-8.

I tillegg har vi opprettet et forum for bilseter.

Nyt forumene. :)

Elin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Er forumene inne på BIM da? Jeg kan ikke se de her på DIB, men jeg ville gjerne hatt de her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg fant det under alle forum på DiB, men vi vil gjerne ha det plassert under rullegardinmenyen til venstre også. Er det mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...