Gå til innhold

Brun/rød utflod etter tur/ bankende hjerte i uke 7-hvor mange opplever at det går bra??

Anbefalte innlegg

Jeg er ca 7 uker på vei med tredje mann. Har siden august mistet to ganger (1.gang i uke 7- fant ingen hjerteslag på ul, og i uke 4/5 andre gang) Har nå vært på ul (mandag) og fikk se et bankende hjerte, og fikk ellers høre at alt så veldig bra ut. Kjenner jeg er veldig nervøs denne gangen, har så llyst det skal gå bra. Ble ekstra bekymret i gå etter tur, da jeg syntes det var brunt/litt rødlig det som var i trusa.. syntes jeg så ørlitegrann på papiret og etter at jeg tørket meg.. Ingenting etterpå, men har menstrasjonslignende smerter, noe jeg egentlig har hatt i større ller mindre grad hele tida. Vanlig med disse smertene? Husker så dårlig fra sist.. Må sies at jeg tok celleprøve og på mandag, men trodde ikke at den skulle gi noe utslag så lenge etter.. andre som opplever lignende? Hvor mange opplever at det går bra når de har sett at hjertet banker i uke 7?

Fortsetter under...

Jeg fikk se bankende hjerte i uke 7 (6+4). Etter det har jeg hatt brun utflod flere ganger i uka fram til nå. Jeg er nå 10+6, var på ul i går, og alt var fint. Jeg har ikke hatt vondt denne gangen, men slet litt med menssmerter i begynnelsen av forrige svangerskap.

Jeg trodde ikke man skulle ta celleprøve under et svangerskap? Da slår det ut feil på resultatet. Jeg må vente med å ta celleprøve til barnet er født. Ellers er det helt vanlig med menssmerter under svangerskapet. Litt murring og strekking. Det merker i hvert fall jeg nå (er 6+1). Og så lenge man ikke har sterke smerter og blør masse(!) så er det sikkert ikke noe farlig :o)

Dette går nok fint:) Visst du ikke finner roen etter dette så kontakt gjerne legen din på mandag.

Har også mistet tidlig, rett før hjertet skulle beg å slå.. Så det er klart at en uroer seg.

Siden du har sett <3 aktivitet på ul så er det nok et veldig godt tegn,

ønsker deg masse lykke til denne gangen.

Har også tatt cellepr, var i 2 trim, men husker ikke akkurat hvilken uke jeg var i.

Lykke til:)

Mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...