Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 Jenta mi på 9 uker lager så mange rare lyder når hun sover, mange ganger tror jeg hun er våken men hun har øynene igjen. Første del av natta er hun stille, men etter første mating mellom 2 og 3 så lager hun altså disse lydene, flere som opplever det? Det er skikkelig plagsomt for mor som skal prøve å sove :-)
Novadona Skrevet 28. januar 2011 #2 Skrevet 28. januar 2011 Vi hadde det på samme måte med gryntelyder. Det er blitt bedre nå som han er 3 mnd, men vi har vår på eget rom. Han jobber gjerne også en time med "klaging" før han våkner (og skal ha melk)
Sjusak Skrevet 28. januar 2011 #3 Skrevet 28. januar 2011 Ååååhhh, nåer jeg lettet over at det ikke bare er oss. Mini på 6 uker lager fryktelig mye lyd om natta, og ja, masse lyd i sikkert en time før mat, og masse lyder og oj-ing etterpå også, gjerne helt til neste runde med å våkne for mat... Håper det blir bedre når han begynner med fast føde når han er litt større, eller at han snart sover natta gjennom. Men gleder meg til vi kan ha han på eget rom ja, han sover jo godt han, men det gjør ikke jeg :) Men om dagen... da sover han så søtt og stille uten en lyd....
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 28. januar 2011 #4 Skrevet 28. januar 2011 samme her. masse grynte kave klage lyder i søvne hele natten egentli
Prinsessemamma x 2 Skrevet 28. januar 2011 #5 Skrevet 28. januar 2011 Ja, her også. Søtt, men slitsomt når mamma vil soooove
Margarita -- Skrevet 28. januar 2011 #6 Skrevet 28. januar 2011 Janta mi lager også ekstermt mye lyder, fekter med armer og ben. HELE natten! Men jeg trodde det var fordi hun hadde vondt i magen? roer seg når hun får prompet ordentlig! Spesielt litt etter hun har fått mat, da er det værst!
romsa Skrevet 28. januar 2011 #7 Skrevet 28. januar 2011 Jeg har det akkurat på samme måte med min gutt på 9 uker. Jeg har holdt på å bli fullstendig GAL av disse lydene - utsulta på søvn ligger jeg og lurer på om han egentlig sover eller om han vil meg noe...? Av og til har han øynene åpne, men jeg er jammen ikke sikker på om han er våken. I starten brukte jeg å ta ham opp og amme når han hadde holdt på en stund, men det viste seg at jeg stort sett vekket ham og at han ikke nødvendigvis var sulten. Det er ytterst sjelden at kavingen og lydene ender i gråt, og så lenge de ikke gjør det er det vel bare å holde ut til man føler det er greit å legge baby på eget rom... Det er hva helsesøster råder meg til. Det hjelper litt med propper i ørene, jeg turte ikke i starten men erfarer at jeg hører det meget godt så snart han gråter og trenger meg. Ellers kan jeg anbefale å legge seg på annet rom dersom du har mulighet. Fedre har en egen evne til å sove gjennom alskens bråk... Og om han er grei, synes han det går bra å komme inn til deg når det er behov for amming. Lykke til, alle sammen - jeg krysser fingre for at det blir bedre og at vi får sove snart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå