Gå til innhold

Er det normalt å kjenne så mye så tidlig i svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Eg er i min 7 uke og merker at det er mye som skjer inni magen, er akkuart som mensmurring. Kjenner litt bak i ryggen også!!. Er mitt 2 svangerskap og kan ikke huske at eg kjente så mye så tidlig. Bare det ikke er en spontanabort!!!, er kjempe redd!!!!! :(. Er ikke vondt men det er nesten som eg kjenner liv inni der hehe, er jo umulig det så tidlig. Bør eg bekymre meg?

Takk for svar:)

Fortsetter under...

Kjente masse sånt jeg også, så jeg fikk legen til å måle hcg for å forsikre meg om at det iallfall var noe levende der inne. Og ikke en MA eller noe. Idag fikk jeg svaret på hcg prøvene og de er helt fine, stiger som bare det. dette er også mitt andre svangerskap og kan heller ikke huske at jeg kjente det sånn sist. Om du er skikkelig bekymret, så kan du jo kontakte lege og spørre om å få en tidlig UL.

Takk for svar:). Ja men da kan eg sikkert puste lettet ut, er sikkert bare meg som er bekymret. Men eg fikk en time hos legen neste uke just in case, håper de tar en ultralyd slik at eg kan virkelig se om alt er som det skal. Lykke til videre du da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...