to til tre Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 Synes det er så vanskelig å velge stelleveske jeg... noen som har kjøpt og som er fornøyde?
tina 79:) Skrevet 28. januar 2011 #2 Skrevet 28. januar 2011 Har selv en fleurville sling tote fra forrige gang, og var veldig fornøyd med den! God plass, uten at den er alt for stor. Liker ikke store stellevesker, da ender man opp med å ha med seg alt for mye. Kommer til å bruke den denne gangen også. SkipHop har stellevesker som ligner veldig på fleurville sine, som er akkurat like fine og praktiske, og litt rimeligere! Samme str som denne: http://www.lilleprinsen.no/product/453854/Fleurville_Sling-Tote-Khaki-Berry-Ogo.html Har også en stellematte fra sist, som vi brukte utrolig mye fra snuppa var ett år. Da var det jo ikke så mye ekstra tøy, kremer og sånn som vi trengte å ha med, så det var deilig med en liten mappe istedet for stellevesken. http://www.lilleprinsen.no/product/453872/SKIP%2AHOP_Pronto.html Tror jeg kommer til å bruke stellematten mye mer denne gangen, og bare ha en liten reservepose med tøy i kurven under vognen. Har også kjøpt meg en fantastisk kul ekte designerveske i skinn, som jeg kommer til å bruke når jeg skal være "fin dame på byen". Jeg har veskedilla, så det var kjedelig å gå rundt med en litt kjip stelleveske i nesten to år når skapet er fullt av kule vesker hjemme!
Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 28. januar 2011 #3 Skrevet 28. januar 2011 Bestillte fra Lilleprinsen på tirsdag, fikk den i går! Kjempe fin og praktisk. Den ser ut som en vanlig dameveske, så kan brukes etter også! Mange fine praktiske rom, var med stellematte, smekke, smokkesnor og toalettmappe. Jeg bestilte ei fra bySTROOM som heter AIDA.
Snøfnugg75 Skrevet 28. januar 2011 #4 Skrevet 28. januar 2011 Har hatt to ulike og min konklusjon er: det beste er ei kul, vanlig og stor kvalitetsskinnveske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå