2tettebabyer Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 har konstante murringer i korsryggen, og det er så slitsomt.. tatt paracet men hjelper bare litt... sterke kynnere bare jeg snur på meg eller reiser meg, og jeg orker snart ikke lenger løfte opp ettåringen min for det utløser enorme knivstikk ned gjennom kjeden.... da jeg var på do for å tisse i sta rant det i begge ender. slimpropp gikk for 10 dager siden...... jeg blir snart gal... kan ikke huske at det var sånn sist. termin om 4 dager, det må da skje noe snart??? noen som har kommet i gang på denne måten??
mastermind Skrevet 28. januar 2011 #2 Skrevet 28. januar 2011 Har 6 dager til termin og har også knivstikk. Skulle henge opp klær i går og fy f... så vondt det ene stikket var. Har ingen kynnere da, og formen er bra, men det kan godt skje noe. Husker slimproppen gikk noen dager før forrige gang, knivstikkene mener jeg også å huske, men alle notatene mine er borte med et datakrasj tror jeg... Lette etter de på mange back-up-cder i starten av svangerskapet, men uten hell. Det positive for din del er at det ikke er så lenge siden forrige fødsel, så om det tar litt tid nå, så kan det plutselig være over når det endelig er i gang. Jeg venter bare på termin. Fødte på termin sist, og prøver å ikke vente før det...
Mamsi_79 Skrevet 28. januar 2011 #3 Skrevet 28. januar 2011 Det høres ihverfall ut som du er i modningsprosessen, og det er jo selvsagt ubehagelig men vær nå glad for det Jeg har samme termin som deg Mastermind, og har ikke kjent noen murringer, har endel kynnere, men det har jeg jo hatt i flere måneder, så legger ikke så mye i det.. Litt stikninger avogtil, slimproppen har ikke gått og eller så har jeg ikke hatt noen andre tegn.. Sist gang gikk vannet i dag 6 dager før tiden.. Sukk, jeg skulle bare ønske at jeg også kunne ha murringer og kjenne det i ryggen og hvor som helst Man føler det er så lenge igjen når man ikke får noen tegn på at det snart skal skje... Jaja, avogtil kan jo fødsel starte uten at man har hatt noen særlige forvarsler, så jeg får jo håpe det gjelder denne gangen
mastermind Skrevet 28. januar 2011 #4 Skrevet 28. januar 2011 Ja, la oss håpe at det plutselig skjer noe! Er bare stikk jeg har merket. I dag har det ikke vært et eneste tegn... Tror kanskje det ofte er slik for andre/flergangsfødende som er i fin form, at det pluselig er i gang bare. Håper...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå