Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere vaksinert dere?? Hvilken uke var dere i når dere tok den?? er 12+2 i dag og veldig usikker på om jeg skal ta eller ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du søker på "influensavaksine" i søkefeltet helt til venstre i BarniMagen headeren her på siden,og velger Søk i Forum kan du finne alle trådene somer postet ang dette temaet! Det har vært utallige diskusjoner for og imot! :o)

Der kan du lese i ro og mak for å se hva du til slutt velger for deg og bebisen din! :o)

Skrevet

Jeg er nå i 3.trimester - men tok vaksinen da jeg var 15+6. Er veldig glad for at jeg er beskyttet. Synes forkjølelse er mer enn nok akkurat nå!

Skrevet

Tok også vaksinen da jeg var 12-13 uker. Er 16 nå og angrer ikke selv om det er mange som føler de ikke bør ta den. Kjenn på magefølelsen :)

Skrevet

Hei!

Jeg skulle ta vaksine i løpet av denne uka. Men jammen meg, på mandag fikk jeg det hersens influensadrittet! Man føler seg sjeldent så syk som når man har influensa, og her ligger jeg fortsatt rett ut på femte dagen. Kunne så ønske jeg hadde rukket å ta vaksina, for dette er så utrolig kjedelig, ubehagelig og langvarig. Så min anbefaling er klar: ta vaksina :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...