mia.82 Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 Har dere vaksinert dere?? Hvilken uke var dere i når dere tok den?? er 12+2 i dag og veldig usikker på om jeg skal ta eller ikke.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 28. januar 2011 #2 Skrevet 28. januar 2011 Hvis du søker på "influensavaksine" i søkefeltet helt til venstre i BarniMagen headeren her på siden,og velger Søk i Forum kan du finne alle trådene somer postet ang dette temaet! Det har vært utallige diskusjoner for og imot! ) Der kan du lese i ro og mak for å se hva du til slutt velger for deg og bebisen din! )
Huldretussa Skrevet 28. januar 2011 #3 Skrevet 28. januar 2011 Jeg er nå i 3.trimester - men tok vaksinen da jeg var 15+6. Er veldig glad for at jeg er beskyttet. Synes forkjølelse er mer enn nok akkurat nå!
Blomstermor Skrevet 28. januar 2011 #4 Skrevet 28. januar 2011 Tok også vaksinen da jeg var 12-13 uker. Er 16 nå og angrer ikke selv om det er mange som føler de ikke bør ta den. Kjenn på magefølelsen
Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 28. januar 2011 #5 Skrevet 28. januar 2011 Hei! Jeg skulle ta vaksine i løpet av denne uka. Men jammen meg, på mandag fikk jeg det hersens influensadrittet! Man føler seg sjeldent så syk som når man har influensa, og her ligger jeg fortsatt rett ut på femte dagen. Kunne så ønske jeg hadde rukket å ta vaksina, for dette er så utrolig kjedelig, ubehagelig og langvarig. Så min anbefaling er klar: ta vaksina :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå