Gå til innhold

Noen som har erfaring med Crinone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått resept på Crinone (progesteron gel) som jeg skal gå på. Det eneste jeg ikke helt skjønner er når i syklusen jeg skal begynne på det.

Jeg har sykluser som varierer fra 29 dager til 34 dager.

Noen som vet når jeg kan begynne på den? Har ikke tatt EL tester eller noe, så vet ikke om jeg har hatt EL enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jwg har ikke brukt det foer, men skal begynne paa det i neste syklus. Min gyn sa at jeg skulle begynne med det 2-3 dager etter EL.. Saa jeg ville testet etter EL hvis jeg var deg. Hva sa legen din naar du fikk resepten?

Lykke til :)

Skrevet

Hun sa at jeg skulle begynne å ta det når jeg mistenkte svangerskap... Men vil ikke ta det for tidlig. Jeg tror rett og slett at jeg ringer ned på sykehuset idag og hører etter jeg. Takk for svar!

Skrevet

Jeg går til spesialist, og hun ba meg begynne når jeg fikk påvist graviditet. Begynte 2 dager før ikm:-)Sannelig ser det ut til å endelig gå rette veien:-)))

Skrevet

Gratulerer!

Jeg tenkte ikke paa det da jeg svarte deg sist HI, men tror det kommer ann paa hvorfor man tar Crinone. Jeg har hatt veldig korte lutealfaser, saa tar det for aa proeve aa forlenge den. Er vel derfor jeg skal begynne rett etter El. Hvis problemet er at man mister lett, hoeres det sannsynlig ut at man begynner naar man mistenker/bekrefter svangerskap. Masse lykke til hvertfall!

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen. Har prøvd å ringe sykehuset, men må jo vente lengre enn 30 minutter hver gang jeg ringer. Har jo ikke tid til å bruke arbeidsdagen min på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...