Mamma til prins 2012 Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 Jeg har gått på p-ringen noen måneder, men har følt meg litt dårlig eller annerledes i det siste. Vanligvis er jeg på do 2 ganger i løpet av en arbeidsdag, men nå kan jeg gå på do 10 ganger. Jeg har vært lutt uvel/småkvalm, mensmurringer og stikkinger. Men siden jeg ikke skal ha mensen igjen før neste søndag tenkte jeg ikke så mye over det. Men i dag tidlig følte jeg meg dårlig, og tok en test bare før gøy og la den ved siden av meg. Etter ca 1min kikket jeg en rask gang på den, og vekk igjen. Men det var noe der og kikket derfor nøyere. Jammen meg var det ikke en tynn strek til der mer litt farve. Den var tynn, men jeg kunne godt se den. Er det i det hele tatt mulig å teste positiv så tidlig, eller er jeg eventuelt lengre på vei enn jeg tror. Har hatt en normal blødning på 3mnd. (Eller jeg trodde den var normal, har ikke helt kontroll på syklusene)
Mamma til prins 2012 Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #2 Skrevet 28. januar 2011 Noen som har vært borte i å teste positivt så tidlig?
Mamma til prins 2012 Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2011 Noen som har vært borte i å teste positivt så tidlig?
Mamma til prins 2012 Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2011 Noen som har vært borte i å teste positivt så tidlig?
Gullis :) Skrevet 28. januar 2011 #5 Skrevet 28. januar 2011 Så tidlig?? er jeg jo helt umulig å svare p utfra det du skriver - så tidlig i forhold til hva?
Mamma til prins 2012 Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2011 Det blir vel da 5dpo hvis jeg skulle hatt mensen neste søndag?
CI82 Skrevet 28. januar 2011 #7 Skrevet 28. januar 2011 Når hadde du mensen sist? Kanskje du har hatt eggeløsning tidligere enn du tror?
Mamma til prins 2012 Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 28. januar 2011 Jeg har gått på p-pillen cerazette i 8år uten å ha hatt mensen. I desember byttet jeg til p-ringen og fikk en blødning som startet 9.januar. Men om dette var en ordentlig blødning/mensen eller bare kjemisk (eller hva det heter) syns jeg er vanskelig å si siden er det så lenge siden forrige gang.
CI82 Skrevet 28. januar 2011 #9 Skrevet 28. januar 2011 hmm, da er det ikke godt å si. Kanskje du er lenger på vei enn du tror? Eller så er testen falskt positiv siden det var så svak strek... Du får vel bare vente og teste igjen. Vet du når du kan ha blitt befruktet da? Eller har du hatt sex ofte?,hehe.
Mamma til prins 2012 Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #10 Skrevet 28. januar 2011 Hmm.. kan kanskje være lenger på vei eller det å være falsk. Har vel sex ofte. Ca annenhver dag med min samboer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå