Godgutten 07 Junispire :-D Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 Bruker lavpristester sin EL strimmeltest. Hadde to like sterke streker på mandag og tirsdag, onsdag var teststreken svakere og torsdag kun kontrollstrek. Må jeg regne torsdag eller fredag som 1 DPO da? Skal begynne på Wild Yam 3 DPO, så er litt viktig og vite at jeg ikke tar de for tidlig, og er samtidig redd jeg skal vente for lenge :-/ noen???
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 28. januar 2011 #2 Skrevet 28. januar 2011 Heisann:) Jeg vet ikke med sikkerhet, men jeg gjorde det som følgende: På søndag testet jeg først en positiv el-test utpå kvelden testen jeg negativt, og regnet derfor med at jeg hadde hatt el den ettermidagen. Da begynte jeg med wild yam på mandag. Det heter seg at en ikke skal begynne med wild yam før en er sikker på at el har vært på grunn av at den kan hemme el. Det er vel derfor det anbefales å begynne 3dpo for å være sikker på at el har vært. Når testen blir negativ har el vært, og du kan begynne med wild yam. Om dette er feil håper jeg noen andre retter meg opp Lykke til!!
Godgutten 07 Junispire :-D Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2011 Av det jeg har skjønt å er ikke EL før testen er negativ, derfor man burde vente noen dager. Positiv test betyr at EL kommer om 12-36 timer tror jeg. Litt forvirrende det her. Noen andre som vet mer sikkert? Eller tar vi helt feil? Tror ikke jeg tørr begynne på Wild Yam før lørdag kveld eller søndag jeg :-/.
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 28. januar 2011 #4 Skrevet 28. januar 2011 Tror vi har rett For LH-nivået synker etter EL Jeg har positiv test i 2-3 dager før den blir negativ igjen. EL er ikke 12-36 timer etter at den har blitt negativ. Den synker når vi har hatt EL. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå