Vona Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 Vi vil så gjerne se Hufsa, men i de filmene vi har, er hun ikke med... Noen som vet?
*Rutletutt* Skrevet 28. januar 2011 #2 Skrevet 28. januar 2011 Hun viser sitt åsyn i "Jul i Mummidalen" i hvertfall;-) Er ikke en veldig julete film da, så går helt fint å se den hele året:-)
Vona Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2011 Takk! Den har jeg jo faktisk på vhs (fra jeg selv var liten), så jeg må se på biblioteket om de har den på dvd. :-)
Gjest Balle Klorin Skrevet 28. januar 2011 #4 Skrevet 28. januar 2011 Har sett henne i en film med tre episoder. Tror den heter "forlovelseringen" eller noe i den duren. De har iallefall konkurranse på stranden om hvem som kan lage den fineste sandskulpturen, og da lager Lille My en skulptur av Hufsa som blir levende.
Anne:-D Skrevet 28. januar 2011 #5 Skrevet 28. januar 2011 "Små gjester" Den ligger på youtube hvis du søker på mummitrollet små gjester Hufsa er helt fantastisk :-)
Vona Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2011 Takk for tips! Åh, nå har jeg mye å glede meg (øh, VI har mye å glede oss) til! Ja, Hufsa er suveren. :-)
Gjest Skrevet 29. januar 2011 #7 Skrevet 29. januar 2011 Finnne masse mummifilmar her: http://www.youtube.com/user/RationFeed Hufsa er i allefall med i desse: små gjester kunstutstillingen Ikkje alle filmane som er like bra kvalitet der, men ein har i allefall mulegheit å finne ut kva for filmar det er ein er på utkikk etter:)
Vona Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 29. januar 2011 Takk til deg også! Jeg har ikke fått sjekket ut Youtube ennå, men har reservert noen filmer på biblioteket. Skal sjekke nettet også nå! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå