dame81 Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 hva er lavkarbo? å hvor får man kjøpt det??? hmmm
Godgutten 07 Junispire :-D Skrevet 27. januar 2011 #2 Skrevet 27. januar 2011 Lavkarbo er vel bare en diett. Spise mat med liten karbohydrater. Skal visst være bra for fruktbarheten, er jo bra for de av oss som har litt mer og bære på enn andre :-P.
dame81 Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2011 ok takk for svar:) men hvor får man kjøpt det hen da?
Tråddreper Skrevet 28. januar 2011 #4 Skrevet 28. januar 2011 Hei. Eg gjekk på streng lavkarbo diett før og gjekk ned 25 kg, uten å trimma noke. Berre eg la om kosholde so forsvant mykje Du kan enten laga maten sjølv, oppskrifter finn du på www.lavkarbo.no --->oppskrifter eller kan du sjekka på www.spisdegslank.no. Her kjøpte eg maten min når eg gjekk ned mykje. Men siden det koster ein del lager eg stort sett maten sjølv. Hovudpoenget er å kutta ut karbohydrater (ikkje meir enn 50g /pr dag, men når eg gikk ned mykje åt eg ca 20-25 g om dagen). Men det er mange smarte løsningar for å fjerne karbo'ane. Dette har eg dreve med ganske lenge, å kan det godt..i teorien Lykke til
Godgutten 07 Junispire :-D Skrevet 28. januar 2011 #5 Skrevet 28. januar 2011 Mat i matbutikken :-P. Hehe, sikkert dumt svart. Men søk på nettet etter mat med lite karbohydrater. Mange spiser mye egg, kjøtt, bla. Ikke vanlig brød, ihvertfall ikke fint. Ikke poteter, ris etc. Fedon Lindberg dietten kan brukes feks. Søk "oppskrifter Fedon". "Ingers brød" er vel lav karbo og. Spis nøtter som snop :-). Sikkert fler her inne som kan komme med bra tips :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå