Gå til innhold

ville du reist på tur uten 5 mnd baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har fått gratis tur fra torsdag til søndag i slutten av mars. Gutten min får kun mme og trives like godt med pappaen som med meg. Turen er til utlandet på luksus hotell med ikke mindre enn 3000 kvm med spa. Jeg vil og skal nok dra, men er det helt greit? Andre meninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja!!! Det synes jeg absolutt er greit:) Babyen er jo hjemme i kjente omgivelser og sammen med pappaen sin. Høres forresten ut som en utrolig deilig tur, jeg hadde nok ikke sagt nei takk til til den jeg heller;)

Skrevet

Åh, så heldig du er!!!

Jeg hadde nok gruet meg veldig til å reise, og mest sannsynlig blitt hjemme med gullet. MEN - det skal sies at jeg er sliiiitsomt mye hønemor! (merker det selv, men sliter med å få gjort noe med det... )

Jeg ser absolutt ikke noen grunn til at du ikke skal dra, så lenge babyen har en flink pappa så har gutten din det mer enn godt nok hjemme hos han :))

Dra - og koooose deg masse! Nyt friheten for oss andre som bli hjemme!

Skrevet

Ja det synes jeg. Blir kanskje litt tøft for deg og være borte, men gutten din kommer jo til å ha det helt fint. Kos deg masse med litt forandring og masse kos, også kan du glede deg masse til å komme hjem igjen.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...