Gå til innhold

Hvor mange venter på "tanta" her og hvilken syklusdag er dere på ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på syklus dag 33 og ingen mens i sikte. Er ikke gravid så jeg er bekymret for at syklusen er klussete igjen!

Venter i spenning slik at en ny pp kan begynne :-)

Går alle er inne på medisiner osv også?`Eller er det noen av dere, som meg ikke får metformin av legen deres?

2011 er vårt år :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er på syklus dag 68.. hatt 2 sykluser på 31 og 30 dager siden p-pille slutt i sept.2010 så dette er langdrygd :/

Tar ingen medisiner enda siden diagnosen er ganske fersk.

Krysser fingrene for alle :-)

Gjest ♥venter på storken♥
Skrevet

Hei. Jeg er på dag 27. Var på lap på dag 11, så er veldig spent på om jeg får besøk snart. Fikk under sterk tvil begynne på metformin. Men må inn til kontroll igjen.

Skrevet

Jeg gjør! Har IKM på onsdag, det er vel rundt dag 34, tror jeg. Har PCOS, men de siste gangene, etter at jeg sluttet å ta pergo (etter 2 enkle og 1 dobbel kur uten virkning) har jeg plutselig begynt å få EL og mensen temmelig regelmessig. Helt av seg selv. Jeg har dessverre ingen forhåpninger om at det har lyktes denne gangen, heller. Eneste symptom er ømme pupper, men det har jeg alltid mellom EL og mensen. Jaja, nærmer oss 2 år som prøvere nå..

Gjest ♥venter på storken♥
Skrevet

Jeg er på dag 31 i dag. Har hatt pitte litt blod på papiret siden lørdag. Veeeeldig lite. Men likevel. Leste at det ofte var hormonelt, og dermed vanskelige å bli gravid!! Enda vanskeligere liksom :o Huff

Blodet stopper opp i perioder. Men plutselig er det pitte litt på papiret. Nå tørker jeg meg litt grundig da *flau*, hvis ikke hadde jeg nok ikke merket noe..

Skrevet

Og jammen er jeg ikke gravid! Vi hadde nesten begynt å innfinne oss med at vi ikke vil bli gravide på egen hånd, og så er testen positiv. Jeg er helt lamslått, dette hadde jeg ikke ventet. Men jeg er så utrolig, utrolig glad!

Lykke til til alle dere andre, også! Det går! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...