3gutter_og_1jente Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 HJELP,hehe, mye vann eller giga baby??? Skal på sjekk på Ahus i morgen..Nervøs?? Ja, kan jo si at det er jeg,hehe
Mama88 Skrevet 27. januar 2011 #2 Skrevet 27. januar 2011 Åj, det må jeg si Jeg er også 38 uker på vei, og ligger også over gjennomsnittet med mine 36 cm! Men 40 cm var jo temmelig heftig da Det kan jo være flere ting det, som du selv sier- mye fostervann, stor baby, at babyen ligger høyt oppe, osv.. Bra du får svar i morgen da, det går nok bra Men høres jo fryktelig slitsomt ut å ha magen oppunder strupen, må jeg si
Plutselig_gravid Skrevet 27. januar 2011 #3 Skrevet 27. januar 2011 hehe, kanskje en kombinasjon av begge deler Men kan også hende det er leie til babyen som gjør at sfmålet er høyt, eller feilmåling Sprengte skjemaet med nr 1 forresten. Måtte inn på ul og der så alt normalt ut. Baby var 4200 gr og 53 cm da han ble født. Jeg er forresten lav jeg da. Rundt 160 cm. De sa at små damer ofte hadde høye sf mål i forhold til lange damer Uansett - masse lykke til :) Var like nervøs som deg da jeg måtte inn. Så for meg en baby på 5-6 kg. Grøss!!
3gutter_og_1jente Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2011 Jeg er også ganske lav, 158...Hehe, det er det jeg ser for meg nå, en baby på 5-6 kg.... Får satse på at det ikke er det.
Håp2011 Skrevet 27. januar 2011 #5 Skrevet 27. januar 2011 Hei. SF målet mitt var i går på 40 blank, er i uke 37 i dag. Så for meg det samme som deg, megababy. Men var inne til kontroll i dag og alt så bra ut. Er estimert til å være ca 4300 ved termin 19 feb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå