Gå til innhold

Jeg var visst gravid likevel, hurra:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må jeg bare fortelle dette til noen, siden det bare er meg og faren som skal vite at jeg er gravid de neste 3 mnd!

Jeg fikk vanlig TR noen dager etter å tatt ut kobberspiralen. Kjøpte eggløsningstester og vi "gjorde det vi kunne" de dagene jeg hadde eggløsning:) Jeg tok 2 graviditetstester flere dager før IKM og de viste begge en veeeeeldig svak strek, så jeg tenkte at da måtte jeg jo være gravid, ble kjempeglad! MEN så hadde vi sex på IKM-dagen og etterpå hadde jeg lysrosa utflod på papiret og litt farget utflod i trusen resten av dagen. Så jeg ble veldig lei meg og sikker på at jeg ikke var gravid! Har ikke hatt noe som helst blod de to andre gangene jeg har fått barn.. men så kom det ikke noe mer dagen etter IKM, så kjøpte en test og den var tydelig positiv:) Hurra, følte at streken som viste kryss lyste mot meg der den kom tydeligere og tydeligere:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte å si at jeg hadde så UTROLIG vondt i magen dagen før IKM, så var jo sikker på at den var på vei, men det må bare ha vært luft. Ellers så fikk jeg ikke en eneste kvise i fjeset, og det får jeg alltid rett før TR. Så det var ett symptom som faktisk stemte:)

Skrevet

Så gøy *hurra*

Gratulerer så masse med den voksende magen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...