Gå til innhold

Gravid igjen:) fler som får to tette?

Anbefalte innlegg

Etter pos test for en uke siden for deretter bare få negative, fikk jeg endelig pos test igjen i morges og en enda sterkere strek i ettermiddag, så mulig jeg har hatt 2 el????

Har en sønn på 6,5 mnd og venter nå igjen i slutten av oktober.. Blir spennende. Ca 15 mnd mellom dem hvis alt går bra!!

Fortsetter under...

Vi fikk ei jente i mai 2010, å nå er jeg åtte uker på vei med nestemann, så har termin ca 20 september :) Var veldig planlagt.. Hadde p-stav i arma, å 14 dager etter at jeg tok den ut ble jeg gravid. Overraska over at d gikk så fort, men var jo d vi håpa på også. Så blir 16 mnd mellom de.. både skremmende å spennende :P

SÅ GØY TRÅD;-)

Vi venter nr 4 på 4 år: gutt på 3,5 år, jente på 2,5 år og gutt på 10 mnd

venter nr 4 i aug:-)

12 mnd mellom nr 1 og 2

19 mnd mellom 2 og 3

16 mnd mellom 3 og 4

Så rett etter eldste har fylt 4 så har vi fire i hus, gleeeder oss masse nå.

Men vi er også mest redd for hva familie sier, jeg har diabetes og dette blir mitt 4 KS, så vet det er helst det de kommer til å bli bekymret for. Gleden når barnet er ute blir jo enorm, det vet vi jo:-) men akkurat nå før vi har fortalt det til familien går jeg å gruer meg heeele tiden:-S

Selv er jeg 27 år og faren til alle små er bare 23, godt jobbet: 23 og firebarnsfar, ikke verst det vil jeg si:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...