Gå til innhold

Hørte hjertelyden med angelsounds idag,...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og fikk kvalmen under kontroll med en pose micro-popkorn. Har en forfordelig metallsmak i munnen uansett hva jeg har spist. Men popkorn funker tydeligvis. Lurer på hvor ofte jeg kan spise det uten å trille til slutt..

Alt i alt: En knallbra dag!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 12+1 idag.

Skrevet

Hei! Hvor fant du den hen og hvordan hørtes den ut i forhold til din egen? Synes det er vanskelig for jeg finner bare min egen overalt der nede, hehe..kjenner på min egen puls med ene hånda og styrer angel´en med andre;)

Skrevet

Hei! Beklager sent svar..

Jeg måtte faktisk sjekke litt ekstra når jeg leste det du skrev. Jeg fant hjertelyden like over kanten på skambenet(pekte sensoren litt skrått nedover), på min venstre side. Når jeg fører den over mot min høyre side, finner jeg min egen puls, som forøvrig ikke kan være mer enn halvparten av fosterets. Jeg telte ikke mine egne slag, men det var STOR forskjell på de to lydene. Fosterlyden var det bare så vidt jeg rakk å telle... måtte telle 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10, og så begynne forfra igjen, og holdt opp en finger for hver 10`er for å holde regning. Nådde 156 slag på 60 sekunder. Dette ble innvikla greier, men når du finner lyden, så tror jeg du skjønner det. Høres ut som pulsen på en maratonløper som nettop har kryssa mållinja. I tillegg til hjerteslagene kom det noen skvulpelyder innimellom. Akkurat som den lille slo hodekråke eller noe. Stemte godt med det jeg kjente samtidig. Det er vel en grunn til at legene ikke vil prøve å finne hjertelyden så tidlig antar jeg. Det er ikke sikkert det er mulig å fange den opp hos alle på samme tidspunkt i sv.skapet. Nå skriver ikke du hvor langt du er på vei da. Håper du finner den snart! Det er kjempekos å ligge å høre på! Lykke til!

Skrevet

Jeg fant den i går så vidt det var! Faktisk nesten nøyaktig på det stedet du beskriver, rett over skambenet litt til venstre:) Fant fort ut forskjellen ja, hehe, dobbelt så fort!..men takk for svar! Er 12+5 i dag:)

Skrevet

Så bra at du fant den! Når man først har oppdaget den er den enkel å finne igjen senere tror jeg.

Da har vi termin nesten samtidig vi da! Jeg er 12+ 4 idag:) Har du flere barn? Jeg har ei jente på 2 1/2 år.

Skrevet

Ja, hadde opprinnelig termin 14.08, men var på tidlig ul i uke 12 og da var jeg kommet litt lenger enn jeg trodde, så går etter den:) Kanskje jeg blir satt tilbake igjen etter den ordinære ul´ en, hehe, hvem vet;) Nei, dette blir første! Veldig spennende! Gleder meg vilt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...