Gå til innhold

Da har jeg rundet +10 kg :( (28 uker)

Anbefalte innlegg

Legen min mente jeg har klart meg bra sålangt ang vekta, men off...denne gangen kjenner jeg at det er ekstra kjipt å legge på meg, altså - selv om det er normalt.

Var flink å ta av meg 10 kg før jeg ble gravid, så sånn sett, har jeg ikke lagt på meg da ;) Gleder meg til å sette i gang med jogging utpå sommeren igjen, jeg :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142840479-da-har-jeg-rundet-10-kg-28-uker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg veide 41,0kg før mitt første svangerskap, siste veiing før jenta ble født (35+6) veide jeg 52kg..og vel...jeg gikk på vekta ista:S jeg er nå 51,5kg så en halv kg fra den siste målte vekt før jenta mi kom sist, HJELP tenkte jeg! :S

(jeg har aldri hatt spiseproblem om noen lurer, jeg har ekstrem forbrenning og er bare 158-160cm høy)

Ja det er viktig å finne ut hva som skal til for å gå ned igjen og klare å stå i det selv om det er noe hærk og slanke seg, hehe :) Men man føler seg utrolig bra etterpå når man ser forandringene da, noen forandringer blir man jo ikke kvitt heller men ser på det som gode minner jeg :)

Annonse

Jeg har faktisk meldt meg på Grete Roede nettkurs for Gravide og ammende:-) Målet er ikke vektnedgang nå mens jeg er gravid, men å redusere farten på vekten opp.... Jeg har gått opp 5-6 kg og er i min 16 uke så jeg syntes det gikk for fort opp. jeg er i tillegg bare 154 cm så jeg ser fort ut som en "liten traktor":-( i tillegg har jeg nok strekkmerker fra før for å si det sånn..... jeg ser ut som ett norgeskart med ALLE veiene registrert!!!

Jeg har gått opp det samme som deg og er også 28 uker.

Skulle gjerne har vært slankere i utgangspunktet, og nå med all denne slanke reklamen overalt drømmer jeg på nettene om at jeg er slank igjen! Grusomt! Må bare være flink de siste månedene nå, og være ekstra flink etter at babyen har kommet. Det er litt kjipt med tanke på vår barn, siden jeg ikke har så god tid før sommeren.. Sist fikk jeg i oktober, da "gjemte" jeg jo kroppen lengre!

Annonse

Regner dere vektøkningen ift det dere veide da dere ble gravid? eller ift når vekten begynte å øke? Gikk selv ned 2 kg føste ukene, men har no lagt på meg 3,5 kg ift dette. Men kun 1,5 kg dersom man regner ift det jeg veide da jeg ble gravid... Forvirrende? Håper dere skjønte spørsmålet :-)

Er forresten 20 uker i dag! Halveis tjohoo!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...