lillemirakel2014 Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 Hei jenter! =) Tok en billigstrimmel test allerede 6DPO (ja, jeg er et utålmodig vesen når det kommer til dette =p), og etter tidsfristen dukket det opp en svaaak skyggestrek.. slike streker har jeg fått tidligere uten at det har betydd noe, men mener å kunne se denne gangen at den er svaaakt rosa og ikke grå.. kan være ønsketenkning men =p Sist gang jeg var gravid opplevde jeg det samme (visstnok et par dager over IKM), men første test ble negativ, men kom frem en skyggestrek over natten.. og der fra fikk jeg bare sterkere og sterkere strek i dagene som fulgte! Så kan jo ikke la være å håpe denne gangen også =) Noen erfaringer på dette? Noen som har fått pos test allerede så tidlig?
SNURF 5 GUTTER Skrevet 27. januar 2011 #2 Skrevet 27. januar 2011 Får håpe det stemmer men fort det kan bli kjemisk gravid og. Får krysse fingran og håpe den blir posetiv heile vegen )
lillemirakel2014 Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2011 Takker for svar! =) har aldri vært kjemisk gravid før da, så vidt jeg vet... men er jo en mulighet for det nå da selvfølgelig.. skal faktisk ta en ny test på lørdag morgen siden jeg skal ha innflyttingsfest den kvelden:p vil se om jeg må avstå fra alkoholen eller ikke! hehe. Tar ingen sjanser denne gang siden sist graviditet endte i SA.. men krysser fingrene for at streken er blitt sterkere da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå