Gjest Skrevet 13. mars 2011 #101 Skrevet 13. mars 2011 Noah + babyønske: Takk for gratulasjon ;-) Så synd med en syk liten gutt, men godt å høre at han er frisk nå :-) Ok, da skjønner jeg ventingen.. Ingen meningen å spørre og grave i privatlivet ditt heller altså ;-) Bare hører om så mange som absolutt ikke vil ha baby på slutten av året, og det synes jeg er litt vanskelig å forstå. Hvordan var det å føde såpass tidlig? Min lille fille-nevø kom i uke 32 men han var supersterk og frisk så de har jo vært veldig heldige. racine: Tusen takk <3 Feiringen ble virkelig bra, så det var deilig midt oppi denne prøvingen ;-) Jeg har hørt masse positivt om den dvd'en med Jillian Michaels (selv om jeg synes hun er en skummel dame, hihi). En tur ut på byen høres morsomt ut. Tror jaggu jeg skal gjøre det samme snart om ikke jeg er gravid. Håper det ble en fin kveld I helgen har jeg bare slappet av med kjæresten. Han skal reise avgårde igjen på jobb i morgen, så da er det deilig med litt tid sammen før det. Ellers går jeg jo og kjenner etter disse idiotiske symptomene, og er overbevist om at jeg er gravid i det ene sekundet for så i være skråsikker på at jeg ikke er det :-P Jeg tenker å teste i morgen tidlig, for da er jeg 11-12 dpo. Klarer uansett ikke vente helt til IKM, så synes det er greit å teste mens kjæresten er hjemme ;-) Håper dere har hatt en strålende helg :-D Og jo, forresten, jeg bor i Oslo. Dere da? Klemmer
Gjest Skrevet 13. mars 2011 #102 Skrevet 13. mars 2011 Først nå fikk jeg fram innlegget ditt, Noah + babyønske ! :-) Tusen takk for det :-) Så deilig å skeie litt ut da ;-) Høres bra ut med en tur ut med vennene
Noah 08. Skrevet 13. mars 2011 #103 Skrevet 13. mars 2011 Bare hyggelig Neida,så den tråden om å utsette prøvingen hvis det ikke klaffa nå... men det er ikke grunnen til at vi ikke er så aktive på prøvefronten.. men skulle nesten tro det var noe på gang,har beynt å grine av to forskjellige tv-programmer i dag.. hehe.. men er nok bare tilfeldig.. tror ikke vi kosa oss i el perioden denne mnd. Var ikke hyggelig da jeg fødte førstemann,selve fødselen var normal og gikk greit,men de tok han jo med seg til nyfødt intensiv med engang,fikk bare se han gjennom kuvøsen.. fikk ikke se han før neste morgen igjen,da i respirator,mere død enn levende Uff, blir fortsatt trist av å tenke på det.. ble 9 lange uker på sykehus,oppturer og nedturer før jeg endelig fikk han med meg hjem,var alenemor også,så var helt alene oppi det hele.. har heldigvis en fantastisk mamma <3 Nå har han heldigvis ingen men,er en stor og sterk gutt,plages kun med astma. Håper og tror det blir bedre nå neste gang,er ingen grunn til at det skal skje igjen,og jeg vil få god oppfølging i sv.skapet Var ikke dårlig sist heller,jobbet til uke 29,da de fant ut at babyen var veldig lungesvak,ble da sykemeldt å skulle være innlagt til babyen kom..ble 5 dager det.. Men nå har jeg ny samboer,har stort sett vært sammen siden gutten min var 6 mnd. (han er snart 3 nå) så da satser vi på ny spire ilag <3 Kos deg med kjæresten mamma 2011 og håper dere får en gledelig start på uka :-)
Gjest Skrevet 14. mars 2011 #104 Skrevet 14. mars 2011 Tuuusen takk Noah + babyønske ! Jeg tror dine ord virkelig hjalp for i dag fikk jeg POSITIV TEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg er søren meg GRAVIIIIIIIIIIIIIIIID :D:D:D !!!!! Jeg sliter med å tro det, samtidig som jeg er så lykkelig at jeg ikke vet helt hvor jeg skal gjøre av meg. Kan tro kjæresten og jeg fikk en fin start på uken!! Nå har han måttet reise, og planen min var å sove videre, men det kan jeg bare glemme nå ;-) Da det kom opp et blått kryss nesten med en gang på CB-testen så trodde jeg det var noe feil med den... Men det er en tydelig blå strek der, selv om den er litt svakere enn den horisontale. Så det betyr jo bare en ting :-D Jeg er jo bare 11-12 dpo i dag, så kanskje litt tidlig å slippe løs jubelen, men jeg klarer ikke å la være. Etter nesten tre års prøving skulle det bare en enkel pergokur til Jeg er så lykkelig nå <3
racine Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #105 Skrevet 14. mars 2011 GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så utrolig moro!!vel fortjent etter alle åra med prøving altså så koselig:) Er jo klart du er lykkelig da;)kjempe glad på deres vegne:) så håper jeg vi to andre følger etter snart;)flytter over i 1 trimester du nå da? he he. jeg sliter med å være flink i helgene nå merker jeg, så skikkelig skjerpings nå fremover, for jeg skal til Tyrkia i mai:D he he. så vil ned litt før det da;) Jeg bor i jo i Sandefjord da, og hadde vært veldig moro å truffet dere en gang jenter.:D Nå skal jeg lufte hunden og trene litt til Jillian Michaels etter det. Ho er helt rå, jeg er så støl atte fy!! he he. pluss at jeg har lastet ned et nintendo wii spill med henne, så får vel teste det kanskje også he he
Gjest Skrevet 14. mars 2011 #106 Skrevet 14. mars 2011 Tuuuuusen takk Jeg skal nok komme meg over på 1.trimester snart, men tenkte å vente i hvert fall til IKM har vært (det er onsdag eller torsdag). Håper virkelig at dere begge kommer over dit veldig snart! Hadde vært superkoselig om vi kunne gå gravide samtidig alle tre! Jeg klarer ikke helt å forstå at jeg er gravid. I hele dag har jeg gått rundt og sagt "jeg er gravid, jeg er gravid" til meg selv hihi. Tror det har klikket for meg :-P Men jeg merker jo litt symptomer da, selv om de minner mye om PMS. Jeg får sånne små kvalmebølger innimellom og da blir jeg bare glad :-P Jeg som haaater å være kvalm hihi. Det er jo flest av ukedagene da, racine, så litt utskeielser i helgene innimellom er jo ikke den verste synden ;-) Høres herlig ut med en tur til Tyrkia! Det hadde vært morsomt å treffes, ja! Se hvem som er bak nickene :-) Er rart hvordan man føler man kjenner mennesker over internett, men det er jo veldig hyggelig. Det hender jeg tar turen til Sandefjord for jeg har noen venner som bor der ;-) Håper treningen går bra i dag da ;-)
Noah 08. Skrevet 14. mars 2011 #107 Skrevet 14. mars 2011 Herre min! Så tråden din mamma 2011 (å d blir du jo da!!!),gratulerer så utrolig mye igjen Husker følelsen jeg å selv om førstemann ikke var planlagt.. lo og gråt om en annen... blir sååå koselig at! Håper vi følger etter snart ja,vært moro å "følge" hverandre Bor litt langt unna jeg da,men send meg gjerne en pm om dere vil bli venner på facebook eller no Så flink du er å trene da racine! Lov å skeie ut litt vel.. Men en syden tur er nok god motivasjon til å være enda flinkere,skal bli flinkere jeg å.. vil jo helst ned endel kilo før sommeren og før jeg blir gravid Ha en strålende uke damer! Her er d endelig solskinn! :-D
Gjest Skrevet 15. mars 2011 #108 Skrevet 15. mars 2011 Tuuusen takk Noah + babyønske ! !!! :-D Jeg er helt i sjokk og lykkerus samtidig. Jeg ler og gråter om hverandre (merker at jeg er skikkelig hormonell, ja!) selv om denne var nøøøye planlagt så er det jo faktisk et sjokk å se den positive testen. Jeg synes reaksjonene mine er litt rare da.Søndag kveld sa jeg til kjæresten at "jeg håper nesten ikke jeg er gravid, for jeg har det sååå ubehaglig nå" (var ganske så sikker på at det var pms), så da testen først ble positiv så var jeg sikker på at det var noe feil :-P Hihi. Godt jeg har en mann med litt mer vett enn meg for tiden :-P I natt våknet jeg og var sikker på at jeg bare hadde drømt at jeg var gravid, så da måtte jeg finne fram testen og se nøye på den :-P Også måtte jeg ta en til i dag morges, så da ble det en billigtest, og den ble positiv med en gang ;-) Så her er det ingen tvil selv om jeg ikke helt klarer å tro det :-P Apropos gæren så har jeg nå bestilt 8 nye graviditetstester, inkl to digitale. Haha, her skal man ha bevis :-P Men dere må komme etter veldig snart <3 Har vært så hyggelig å prate med dere her! :-) Jeg skal sende dere mange gode tanker! Nyt dagene med solskinn framover =) Klemmer
racine Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #109 Skrevet 15. mars 2011 Så utrolig koselig å høre mamma i 2011. er ikke rart du må sjekke så mye da, hadde nok gjort det selv;) eh eh. blir det desember barn da eller?. er flinkere med kosten nå merker jeg, men ikke like flink med treninga nå føler jeg.:Pmen gått tur med hunden og mamma og hennes hunder idag da:) håper virkelig vi følger etter Noah+babyønske;) jeg fikk brev ifra Rikshospitalet idag da...:Dså det gikk jo egentlig veldig raskt:) skal innover 27 april, så det er ikke altfor lenge til:)mye papirer og greier som skal ordnes så greit å få hjelp av mammaen sin da;) merker jeg er litt tiltaksløs idag, så blir litt daffing idag:P Vil gjerne ha dere på facebook altså Carine Vermeli er meg, så bare legg meg til:)
Gjest Mirakel i magen 25.11.2011 <3 Skrevet 16. mars 2011 #110 Skrevet 16. mars 2011 I dag tok jeg en digital test som sa "Gravid 1-2" så da tør jeg å ta turen over til første trimester :-) Prøvde å bytte nick, men da gikk hele siden i klikk, så jeg måtte til slutt slette brukerkontoen og lage en ny, men jeg er i hvert fall "mamma i 2011? :)" :-P Jeg har foreløpig termin 25.november, så jeg håper jo på at h*n kommer i november da. November er en måned jeg er veldig glad i fra før av ;-) Så bra at du fikk brev såpass fort fra Rikshospitalet! Det lover jo godt! Jeg må vel slutte med lavkarbo nå... I hvert fall spise litt mer karbohydrater enn vanlig. Men sukker skal jeg holde meg unna, for nå brekker jeg meg av alt som er det minste søtt uansett. Jeg får virkelig lyst til å spy bare ved tanken på sjokolade :-S hehe. Jeg slettet facebooken min for en stund siden jeg, men skal vurdere å aktivere den igjen Jeg kommer inn hit jevnlig og heier på dere framover <3 Det hadde vært så utrolig koselig om dere ble gravide veldig snart ;-) Klem
Noah 08. Skrevet 16. mars 2011 #111 Skrevet 16. mars 2011 Så bra at du fikk inkallelse såpass raskt racine! Da blir det fart i sakene vettu:) Går visst litt opp og ned med både kost og mosjon her og,men skal virkelig skjerpe meg om tanta kommer til rett tid nå(lørdag/søndag),for da funker lavkarboen (vektgnedgangen) på pcos`n. Legger deg til på face i morgen jeg da! Er natta her nå Er fortsatt kjempehappy på dine vegne mirakel i magen! Kose deg masse på 1 trim. og videre Moro at du vil henge litt her og da.. så håper vi å følge etter deg snart ja Ville hørt med legen ang. lavkarboen... vet man ikke skal følge det slavisk som gravid,men en moderat versjon med litt mer karbo er visst greit hvis man ikke vil opp sååå mye i vekt Lykke til! Klem
Gjest Mirakel i magen 25.11.2011 <3 Skrevet 18. mars 2011 #112 Skrevet 18. mars 2011 Tusen takk Noah + babyønske ! :-) :-) Ja, dere må se å følge etter meg veldig snart altså =) Jeg har sjekket litt ut dette med lavkarbo og graviditet, og funnet ut at det viktigste er å ikke komme i ketose. Men jeg tenker å spise litt grovt brød/knekkebrød, litt naturris osv. Jeg skal i hvert fall holde meg unna sukker så langt det lar seg gjøre ;-) Har veldig lite lyst til å legge på meg masse, men skjer det så skjer det. Det er verdt det når man får den premien da :-) Forresten, er det noen av dere som vil ha noen EL-tester? Jeg har en hel haug med billigtester og en uåpnet pakke med CB digital... Jeg kjøpte jo inn masse nye for jeg var jo så sikker på at jeg ikke var gravid :-P Så hvis dere vil ha, gi beskjed så kan jeg sende de med posten :-) Håper dere får en fin helg <3
Noah 08. Skrevet 19. mars 2011 #113 Skrevet 19. mars 2011 Jepp,satser på tidlig-sommeren her Tr kom i går og det er jo veldig positivt,32 dagers syklus! Håper det holder seg stabilt nå:-)) Var det jeg trodde om lavkarboen ja,høres fornuftig ut.. Har hamstra hos billig-tester jeg så behøver ikke mer,men takk for tilbudet:) La en treningsplan i går jeg,minst 4 ganger i uka og være flink med lavkarboen,må jo virkelig utnytte måndene før jeg blir gravid til å gå ned i vekt og bli sprekere! Er veldig motivert nå,så har jeg ny lege/gyn. time etter påske så da er det bare å stå på :-) God helg til dere! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå