Gjest Skrevet 1. februar 2011 #26 Skrevet 1. februar 2011 racine: Synes det er bra av deg å satse på å få det til naturlig! Er så mange som tyr lett til medisiner, og i det store og det hele tror jeg ikke det er så lurt Noah + babyønske: går helt bra om man skeier ut et gang i blant, det som er viktig da er bare å fortsette på "den gode veien" etterpå ;-) Skeiet ut en del ganger under min ketolysekur første gangen, men det ødela ikke mye. Vi får heie på hverandre her! Jeg har en god følelse for 2011 :-) Er selv 5dpo i dag, så er litt spent på om det kan ha klaffet denne gangen.. Er helt utrolig hvor mye jeg kan håpe selv om det ikke har gått på to og et halvt år før... Ønsker dere begge en fin uke videre!
racine Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #27 Skrevet 1. februar 2011 håper bare jeg ikke må vente såå veldig lenge før jeg kan komme igang med pergo.vil ha mndlige snart, men er ikke bare bare. men er veldig godt igang med trening og lavkarbo da:Dbare 2 dager igjen til jeg skal veie meg, så er veeeeldig spent. he he.håper det går riktig vei ihvertfall:) jeg har også en god følelse for 2011:D ønsker dere en flott uke:)og gi meg oppdateringer hvis det skjer noe nytt;)
Noah 08. Skrevet 1. februar 2011 #28 Skrevet 1. februar 2011 Motivasjonen for å fortsette lavkarbo er tilbake ja.. spsist jo ikke noe "usunt" da.. men er vel ikke bra å ikke spise heller:p Er på dag 73 i syklusen jeg nå,ingen tegn til mens.. håper det normaliserer seg snart.. ellers skulle jeg kanskje få prøve metformin etter neste legetime. Lykke til på torsdag racine Å lykke til med babylaginga til alle sammen! :-)
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 2. februar 2011 #29 Skrevet 2. februar 2011 Hei jenter :-) Hører vel ikke egentlig til på denne tråden (har ikke pco), men fikk lyst til å skrive likevel... Jeg er heller ikke av det fruktbare slaget, har alltid hatt ustabile sykluser osv. Vi prøvde i 5 år før jeg ble gravid (dvs. hadde 1 SA og 1 exu etter ca. 1 år med prøving). Prøvde et par pergo-kurer, men det var ikke noe for meg. Ble noe helt vanvittig hormonell av det!!! Vi lot det derfor seile sin egen sjø, sjekket litt rundt adopsjon og slike ting. Plutselig satt spiren, og vi har nå en skjønn gutt på 14 mnd :-) Nå har vi lyst på en til, er i 2 pp. Prøver det som er av "naturlige" hjelpemidler som hvetegress, salvie-te og bidronning-gele. Var også inne på tanken med lavkarbo. Er altfor glad i sukker, så det kan nok ikke skade med en reduksjon. Det er bare så altfor vanskelig... Men kjenner jeg blir motivert av å lese om dere flinke damer, så tror jammen jeg skal gi det en sjanse :-) Lykke til alle sammen!
racine Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #30 Skrevet 2. februar 2011 Jeg har jo ikke noe syklus, så får ikke telt dager engang. så vet ikke når jeg egentlig skal ha det-. he he. men gyneo mente jeg hadde en veldig tidlig spontanabort i begynnelsen av des. så kan være derfor det tar litt tid.:)håper det vil klaffe for oss alle snart. jeg trives ihvertfall veldig godt med lavkarbo og morgen dagen kommer liksom ikke fort nok, til veiing.;)så er veeeldig spent. skal skrive her imorgen å si ifra hvordan det gikk;)håper jeg blir positivt overrasket.
racine Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #31 Skrevet 3. februar 2011 Hei folkens:)tenkte jeg skulle skrive her idag da, siden jeg har veid og målt meg idag;) på 1 mnd så har jeg gått ned 4,2 kg, så er ikke så halvgæli da:) jeg målte meg ikke når jeg starta, så det var litt dumt. men siden 11 januar så har jeg gått ned 27 cam totalt, så er veldig fornøyd med det altså.
Noah 08. Skrevet 3. februar 2011 #32 Skrevet 3. februar 2011 Oioi! Det er jo kjempebra da Gratulerer så mye! Har du da holdt deg helt til dietten og trent masse? Jeg har vært syk 2 dager denne uka og ikke greid å spise noe særlig eller trent på ei uke Men flott at du klarer deg så bra! Håper jeg får samme resultater :-))
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 3. februar 2011 #33 Skrevet 3. februar 2011 Så flink du er :-) Gratulerer med flotte resultater! Når det gjelder lavkarbo, er det bare for å gå ned i vekt at det er bra? Eller kan det brukes generelt for å bli mer fruktbar? Jeg har ingen kilo å avstå (bortsett fra litt alders-/svangerskapstillegg rundt magen, men det er hovedsaklig slappe muskler og sånt). Tenkte det kanskje var lurt å kutte sukker og annen dritt uansett, men kanskje jeg ikke skal gå så drastisk til verk, og heller bare kutte snop osv?
racine Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #34 Skrevet 3. februar 2011 Hei jenter. jeg har holt med helt til dietten ja, og trener 4-6 ganger i uka, noen ganger doble timer;)har spist hamburger en dag og pizza en dag, det er det eneste. men ikke noe sukker. bare laget lavkarbo sjokolade:) Jeg går på lavkarbo pga jeg vil ned i vekt,også har jeg høyt blodtrykk så det hjelper imot det.Jeg er jo også så heldig og ha pco så gyneo var jo veeldig positiv til at jeg gikk på lavkarbo, pluss at det da skal stabilisere hormonene. men fortsatt ingen mens da. Men hadde jo muligens en SA i begynnelsen av des, så kan jo være derfor det ikke har kommet enda. Vet dere hvor lang tid det kan ta før det kommer etter en SA? Det som er lurt å kutte ut hvis mann ikke skal være heeelt streng er sukker, mel, pasta o.l. heller spise mye grønnsaker. og hvis mann har problemer med å kutte ut sukker helt så har man en dag hvor man koser seg litt.
Noah 08. Skrevet 3. februar 2011 #35 Skrevet 3. februar 2011 Du har jo vært kjempeflink da :-) Har tro på at man kan skeie ut 1 el 2 ganger på 1 mnd. uten at det gjør stor skade:-) Det viktigste er jo å holde seg unna sukker... Ang. mens etter sa så vet jeg ikke,aldri opplevd det. Men som jeg har forstått her inne får vel de fleste mens innen 2 mnd. igjen.. Fortsatt lykke til Tiger: ville ikke fulgt lavkarbo heeelt nøye om du ikke trenger å gå ned i vekt,syns du har et godt forslag selv,kutt sukker og veldig feit mat og søtsaker/kaker. Begynn å tren/gå tur om du ikke gjør det,mosjon er også viktig :-)
Noah 08. Skrevet 3. februar 2011 #36 Skrevet 3. februar 2011 Ser flere har svart etter meg,men får ikke til å se innlegget? Flere med samme problem??
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 4. februar 2011 #37 Skrevet 4. februar 2011 Ja, har opplevd det på flere tråder. Irriterende, har jo lyst til å se hva folk svarer! Sliter generelt en del med bim-sidene. De er trege og ofte kommer det tidsavbrudd eller jeg får ikke svart på innlegg.
Gjest Skrevet 4. februar 2011 #38 Skrevet 4. februar 2011 racine: gratulerer med bra vektnedgang ;-) Tigerlise&Anton prøver igjen: Du kan fint leve "lavkarbo" selv om du ikke har noe ekstra fett på kroppen ;-) Jeg har ikke mye ekstra akkurat, men lever stort sett uten sukker, hvitt mel, poteter, ris osv. Det du kan gjøre er å velge å spise litt frukt, grovt brød, villris/naturris og bevisst spise trege karbohydrater og ikke raske. Det er ingen som trenger hvitt sukker i det daglige, men jeg koser meg en gang i blant. Legen min påstod faktisk at det er bra med en dag innimellom hvor man "jukser" og spiser sukker, junkfood osv for det skal visstnok gi kroppen et "kick" med forbrenningen ;-) Ellers er et tips hvis dere skal spise burger; dropp brødet! Be heller om å få ekstra ost, bacon, salat osv, så har du et herlig lavkarbo måltid Håper dere får en fin helg, jenter! :-)
Noah 08. Skrevet 5. februar 2011 #39 Skrevet 5. februar 2011 I dag skal jeg på senter trening for første gang på ei uke,gleder meg! Har vært litt slapp siden jeg var syk tidligere i uka...håper det hjelper å komme i gang med treningen igjen Pleier å være flink,3-4 ganger i uka med spinning,intervall trening eller styrke. Ellers sliter jeg litt med søthunger denne helgen,hva hjelper eller er lov? Er 10 dager inn i dietten å skal veie meg på onsdag etter 14 dager,må bare se om det har hatt noen effekt enda God helg jenter :-)
racine Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #40 Skrevet 6. februar 2011 Hei jenter;) hvordan har helgen deres vært? lavkarboen har gått veldig greit her egentlig.:)var i Sverige igår med ei kollega, og da blei det endel lavkarbo mat gitt:) og kjøpte ikke noe godteri..:Dmen det blei kinamat da, så ikke helt lavkarbo, men trente både fredag også trente jeg 2 timer idag pluss 1 1/2 time gåtur med hund også hvordan gikk det med din trening Noah+babyønske?
Gjest Skrevet 6. februar 2011 #41 Skrevet 6. februar 2011 Hei racine Så bra at det går greit med lavkarboen :-) Jeg har også vært flink i helgen... Spiste en del sukker på ukedagene, noe som er veldig ulikt meg, men nå er jeg "back on track" og sunn igjen ;-) Ellers har jeg kost meg med snille mannen min, for han reiser i morgen tidlig og blir borte en stund :-/ Men sånn er det, en må jo tjene pengene i familien hehe. Ellers nærmer jeg meg IKM (det er på onsdag eller torsdag), og har som vanlig nok av symptomer. Er skikkelig dårlig i dag faktisk... Jeg tenkte på en ting, racine, prøver dere nå selv om du ikke har fått tilbake mensen? Det kommer jo som oftest en eggløsning før mensblødningen, så fikk liksom den følelsen av at du blir/er gravid snart. Jeg er litt rar der hehe :-P
racine Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #42 Skrevet 6. februar 2011 jeg temper ikke å sånn nei. så vi tar det som det kommer;)men vi vil veldig gjerne ha barn snart;) ååå? så spennende da:Dda håper jeg du har rett;) men hvordan kan du merke sånt? når du ikke kjenner meg mener jeg?
Gjest Skrevet 6. februar 2011 #43 Skrevet 6. februar 2011 Ok Blir spennende framover da ;-) Jeg kan jo absolutt ikke vite sånt... Bare får sånne slags "følelser" på folk, noen ganger er de skremmende nøyaktige og riktige og andre ganger ikke i det hele tatt :-P Har hatt rett flere ganger her på bim, med folk jeg ikke kjenner annet gjennom forumet da... så det er jo litt morsomt hehe. Men ta det med en klype salt :-P Når det er folk jeg ikke kjenner så får jeg bare plutselig sånne "tanker" inn i hodet, mens hvis jeg kjenner dem så drømmer jeg ting som veldig ofte viser seg å være sanne... Har alltid vært en raring jeg hihi :-P Håper jeg har rett med deg da
Noah 08. Skrevet 6. februar 2011 #44 Skrevet 6. februar 2011 Kom meg på trening i går,men det var hardt.. følte meg fortsatt litt sliten å svimte nesten av:p (var en hard styrketime,bodypump) Skeia ut med 2 plater grove vaffler i dag.. har hadd en fæl søthunger i helga..men klarte å holde meg unna noe mere Kanskje mensen som kommer? Lov å håpe.. Starter ny uke med friskt mot,SKAL spise sunt(lavkarbo) og skal på trening i morgen kveld igjen Ha ei sunn og flott uke jenter! :-)
racine Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #45 Skrevet 6. februar 2011 blir spennende å se om du har rett da;)håper virkelig det, men tørr ikke håpe for mye:P jeg har faktisk ikke hatt noe søthunger siden jeg startet med lavkarbo for en mnd siden. bare vært litt tøft når jeg har vært på kino,pga der pleier mann å spise godis. men har klart meg der også. hvis mann spiser nok fett, så får mann faktisk ikke det søtsuget altså imorgen blir det spinning på meg etter jobb, og skal prøve å gå tur hver morgen nå, men blir nok tøft å kanskje klare det. er en reser til å slumre.:Pmen håper virkelig mensen kommer snart ja, litt vanskelig å bli gravid uten:Pnå er det dusjen og så er det natta her. sove godt jenter:)
Noah 08. Skrevet 7. februar 2011 #46 Skrevet 7. februar 2011 Tror nok søthungeren kommer av for lite fett ja,prøver virkelig å spise mer av det,men har hittil bare blitt kvalm skal sakte,men sikkert prøve meg på mer.. Var skikkelig sjokoman og karbo elsker jeg,så syns jeg har vært flink å holdt meg unna det meste Skal bli enda flinkere Ble egentrening i dag,i morgen blir det spinning,det er min favoritt
racine Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #47 Skrevet 8. februar 2011 noen ganger er det vanskelig å spise fett, men mann blir vant til det. jeg har en veldig bra side som jeg har brukt mye, og der er det mye god mat:)lenabeatrice.net:)sjekk ut den. jeg var også en godteri og karbo elsker, men har gått overraskende bra faktisk.:)jeg var veeeeldig avhengig av godteri og fikk liksom ikke nok. nå blir jeg kvalm ved tanken på hvordan det var før liksom. har endel som skal bort, så er gla jeg er igang.;)jeg var på spinning igår jeg da:Der sååå moro altså.og nå merker jeg kondisen er bedre også., så ingenting er bedre enn det. idag blir det egentrening og noe som heter bodycombat:)jeg har et lite mål om å klare 10 kg før påske, så da får jeg bare henge i.
Noah 08. Skrevet 8. februar 2011 #48 Skrevet 8. februar 2011 Bruker også sidene til lenabeatrice.net,kjempebra blogg! Hjem fra spinning og klar for ny time i morgen tidlig for da har jeg fri fra jobb Skal kjøre på hardt jeg og,vil virkelig se resultater nå etter 2 år av og på med trening (men ikke helt sunt kosthold:p) Har prøvd bodycombat jeg å,men det var ikke helt min greie:p Eier ikke rytme og er ikke så "kjapp".. men har innarbeidet en skikkelig treningsvane nå så det er ikke slitsomt å dra seg avgårde lengre Lykke til med påskemålet Jeg tørr ikke håpe på like mye,men kanskje
racine Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #49 Skrevet 8. februar 2011 Du er jo kjempeflink da. er ikke veldig mye kordinasjon, men kjappe trinn noen ganger ja:) synes det er veldig deilig hvis mann vil få ut litt frustrasjon og agresjon;) jeg tørr jo ikke håpe for mye jeg heller, men ønsker å klare det da. så får vi se hvordan det går.:)nå har vi fått ny vekt i hus, så da blir det kanskje veeing 1 gang i uka igjen. he he. den måler vekt, fettprosent, væske,muskelmasse og benmasse. veldig greit.
Noah 08. Skrevet 8. februar 2011 #50 Skrevet 8. februar 2011 Takker,du og :-) Høres ut som ei fancy vekt! Har bestemt meg for å veie meg torsdag jeg..er spent Ha ei fortsatt fin uke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå