Junifrue Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 Vi har ei lita tulle på 1 uke som i utgangspunktet sover i sin egen seng. For tiden vekker jeg henne hver 3. time for å amme, og det hender da jeg sliter med å få henne til å roe seg i senga si igjen, særlig når det er kaldt i rommet (varierer veldig etter temperaturen ute) og dermed blir kaldt i senga. Pappan røyker litt, et par røyk til dagen, er det da farlig å ha henne i senga innimellom? Hun ligger alltid på min side, ikke ved siden av pappan. Og har noen noen gode forslag om hvordan vi løser det med myk madrass? Hun triller jo inn mot meg sånn som det er nå så vi sliter litt med å finne rett stilling å sove i. Hadde vært så greit å slippe å bruke så mye tid på å roe henne i senga si igjen når det er så kort tid mellom ammingene og hun helst vil ligge med meg...
Sunshine med småtroll:) Skrevet 27. januar 2011 #2 Skrevet 27. januar 2011 Prøv å legg lammeskin i senga hennes. Da blir den ikke kald. Vi gjorde det gangen her og det funker kjempebra:-) Med storebror sleit vi med at han ikke ville tilbake isengen sin. Det går nok bra skal du se:-) lillebror sovner alltid siste del av natta sammen med oss. Kos det:-) Noen ganger sover han mer å da jeg ikke klarer å holde meg våken.hehe.Og du trenger nok ikke å vekke henne hver 3. time hvis du ikke vil det da. Babyene spiser det de trenger:-)
Junifrue Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2011 Hun har lammeskinn i senga... Men ser ut som om det rett og slett var for kaldt i rommet, har fått opp varmen litt der i natt, og det hjalp litt. Har vekket henne for mat siden hun ble født tre uker for tidlig og dermed var litt lita, men hun har lagt så fint på seg nå at jeg ikke trenger det lenger. I tillegg kom jeg på at vi faktisk har hatt dobbel overmadrass, så det hjalp litt på mykheten i senga å fjerne den ene. Så jeg ser litt lysere på nettene nå
sillyfilly og Olivia Skrevet 28. januar 2011 #4 Skrevet 28. januar 2011 Legg en varmeflaske i senga hennes. Og gjerne noe som lukter deg. En t-skjorte kanskje med dryppet melk på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå