Andywife Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 "Når ble du født i forhold til termin, hvordan var fødselen og hvor stor var du? Overraskende ofte er det mange fellestrekk!" Dette er dagens "sitat" på babyverden.no Er det noen som har erfart at dette stemmer??
Navychick Skrevet 27. januar 2011 #2 Skrevet 27. januar 2011 For min del stemte det ganske bra både fødselsprosessen og størrelsen på baby med første mann.På en måte var det greit for hadde forberedt meg på en laaang fødselsprosess siden hun hadde det med meg. Og sånn ble det og desverre. nå med når to er vi ikke like. Min bror er født 5 uker før termin og i en fart Jeg har nå 9 dager til termin og har ikke noen følelse av at noe er på gang
bivi Skrevet 27. januar 2011 #3 Skrevet 27. januar 2011 For min del stemte det ikke! Jeg har hatt mye lettere fødsler, og mindre babyer enn min mor.
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 27. januar 2011 #4 Skrevet 27. januar 2011 hverken svangerskap eller fødsel var i nærheten av likt mammas.... men hun var 10 år yngre enn meg da hun fikk meg og broren min. Mulig derfor alt gikk mye lettere for henne...
theres 1986 ♂ ♀ ♂ + ♀ Skrevet 27. januar 2011 #5 Skrevet 27. januar 2011 stemmer ikke her heller, har hatt mye lettere fødsler enn min mor, og hennes barn har vært større.., utenom jeg vel og merke..hehe=) hun har vært plaget med bekkenløsning, mye vann og hadde svangerskapsforgiftning to av gangene, men jeg har ikke vært plaget med noe og jeg venter mitt 4.barn nå! eneste som stemmer hittil er kjønn..har fått annenhver gutt og jente akkurat som henne, men det har jo ikke så mye med kvinnene å gjøre da..hehe
Nr 2 på vei <3 Skrevet 27. januar 2011 #6 Skrevet 27. januar 2011 for veldig mange stemmer det, noen ikke... spurte legen min om dette å det er faktisk en ting som er arvelig, men det gjelder din mors fødsel med deg, ikke dine søsken.. hvodan hennes fødsel var med de spiller ingen rolle for deg, sa han til meg..
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 27. januar 2011 #7 Skrevet 27. januar 2011 Hos meg stemmer det ikke Jeg ble født 6 dager før termin, var 3500 gram og 50 cm lang. Jenta mi ble født 20 dager før termin, var 2485 gram og 45 cm Selve fødselen var derimot ganske like. Hennes på 5 timer, min på 6-7 timer. Begge med veldig sterke rier
bokormamma Skrevet 27. januar 2011 #8 Skrevet 27. januar 2011 For meg heller stemmer ikke dette. Mor har hatt tung svangerskap med mye problemer, gått over termin alle gangene og hatt lange fødsler, med veldig varierende størrelse på barna. Jeg, derimot, har fine svangerskap og har så langt født mine en ukes tid før termin, på få timer og uten noen lindring eller behov for det. Barna har også vært samme størrelse. Det eneste vi har felles er bekkenløsning. Men jeg får jo mye bedre hjelp enn henne der, så selv om det er ille, kan det ikke sammenlignes...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå