eskil2687 Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 Ja da kommer jeg inn hit,begynner på uke 29 i dag lenge igjen enda. Men e da i siste trimester iallefall. Koss e det med dokker andre her da? Jeg har litt bekkenløsning og veldig vondt i ryggen,men e sykemeldt fra nattevaktsjobbing no så det går da bra. E snart 42 år og venter mitt 5 barn,har 4 gutter og venter jente no,hurra det gledes. Enn dokker da? Lagt på meg bare 4-5 kg,men alt e normalt. Enn dokker? Lykke til videre så snakkes vi etterhvert her. Klem fra mæ:-)
Gjest Skrevet 28. januar 2011 #2 Skrevet 28. januar 2011 Slenger meg med deg, selvom jeg ikke begynner på uke 29 før i morra : ) Sliter selv med litt bekkeløsning, innimellom er det helt jævlig, andre ganger til å leve med. Må ikke glemme leggkramper hehe. Ellers er formen grei og har vel lagt på meg en 6-7 kilo hvor mye av det er vann. Jeg er 32 år og venter mitt 3.barn. Har en jente og en gutt fra før, venter gutt nå også. Får pseudotvillinger siden det bare blir 17 mnd'er imellom de 2 siste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå